Citat:
Ursprungligen postat av
Der-Fuhrer
En mycket intressant och välskriven bok. Källor på i princip allt. Ni som avfärdar boken rakt av är inget annat än statens nyttiga hjon, som sväljer alla lögner med hull och hår. Teatermord eller ej; givetvis var händelsen planerad, organiserad och politisk. Självklart finns det hur många som helst som vet vad som hände den kvällen och natten men man kniper igen. Antalet mördade och döda samt på annat sätt tystade ligger på runtomkring femtio personer. Ska någon här inne inbilla mig att det är en s-l-u-m-p?! I helvete heller!
Angående DNA: Det är hur enkelt som helst att plantera DNA. Framför allt om man har polisiära befogenheter.
Dra åt helvete, alla regim-hjon.
Ja, det är från ditt håll Hedbergs "fanclub" kommer. Du vet inte ens vad källkritik är och du har inte lyft ett finger för att ens kontrollera, så kommer du här och snackar om att svälja lögner med hull och hår, följt av "teatermord eller ej"....
Det är ju för fasen det Hedberg menar, så vart står du egentligen?
Ville du bara kommentera i ett forum du aldrig tidigare kommenterat i.. Har du lyckats läsa igenom din första hela bok?
Likt teorin om Skandiamannen är detta en efterkonstruktion där man kan pussla lite efter att allt mer information blir känt.... problemet här är att varenda polis, läkare, ambulanssjukvårdare, vittnen är inblandade...
Alla vet ... utom du och Hedberg...
Börja med att läsa förhören.