2019-03-21, 17:09
Medlem
ClassOf76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Inlägget om att hon vill skjuta redige landslags- och VM-hjälten Andreas Granqvist:

"Man får ofta höra att man är lite orolig att mannen inte ska vara hemma och att jaaa det är vad man har att förvänta sig som fru till en idrottsman, 'hinner han till förslossningen?' är en vanlig fråga som jag har insett nu är helt sjuk, att det ens är ett alternativ. Känns omänskligt. Det finns ingenting i världen som skulle vara viktigare än min förlossning av vårt barn och att det här ens är frågor vi behöver planera efter känns tufft för mig, finner ingen prestige i det överhuvudtaget och vill typ skjuta alla män i hela världen som har prioriterat någonting annat än att vara med sin fru på sin förlossning. Skamligt och pinsamt. "

Som jag har skrivit i fotbollstrådarna - hon verkar inte över huvud taget respektera Victor Nilsson Lindelöfs fotbollskarriär. Hon har redan fått honom att missa de två kommande EM-kvalmatcherna mot Rumänien och Norge som kommer vara enormt viktiga för den resterande kvalresan och kan absolut inte sympatisera med att han ska spela fotboll i samband med att hon ska föda barn. Tror hon kommer sätta käppar i hjulet på Victors klubb- och landslagskarriär. Trist säger jag som hängiven landslagsentusiast.

Jag håller med dig och var på väg att skriva ett liknande inlägg i går. Väldigt egoistiskt tänk när det ligger i hela nationens intresse att han ska spela. En EM-kvalmatch mot Rumänien är gränsfall (personligen hade jag dock definitivt spela i samma situation), men hoppas verkligen inte att han hade gjort samma sak i ett mästerskap.

Mest besviken är jag på att Victor Nilsson Lindelöf verkar vara så tofflig.
Senast redigerad av ClassOf76 2019-03-21 kl. 17:14.
Citera
2019-03-21, 21:11
Medlem
Om man har följt henne så vet man att hon helst av allt hellre skulle vilja att Victor inte skulle behöva jobba i England och vara så långt bort från bådas familjer, jag har fått intrycket att hon inte bryr sig ett skit om pengar och skulle byta bort det mot att få vara med familjen före allt. Däremot vill hon att Victor ska få uppfylla sina drömmar och därför tror jag hon kämpar på i England trots att hon inte trivts där alls.

Att folk sitter här och påstår att hon inte ser bra ut är bara komiskt.

Håller dock med om att det är jävligt synd att hon ska hålla på med feministdravlet där hon ganska ofta också säger emot sig själv. Men det handlar nog mest om att vilja framstå som en bra förebild för målgruppen som älskar sånt.
Citera
2019-07-25, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hewperry
Om man har följt henne så vet man att hon helst av allt hellre skulle vilja att Victor inte skulle behöva jobba i England och vara så långt bort från bådas familjer, jag har fått intrycket att hon inte bryr sig ett skit om pengar och skulle byta bort det mot att få vara med familjen före allt. Däremot vill hon att Victor ska få uppfylla sina drömmar och därför tror jag hon kämpar på i England trots att hon inte trivts där alls.

Att folk sitter här och påstår att hon inte ser bra ut är bara komiskt.

Håller dock med om att det är jävligt synd att hon ska hålla på med feministdravlet där hon ganska ofta också säger emot sig själv. Men det handlar nog mest om att vilja framstå som en bra förebild för målgruppen som älskar sånt.

Hon är väldigt väldigt blåst. Jösses, går inte att lyssna på henne i mer än någon minut innan man får panik.

En av de mest efterblivna människor jag skådat.
Citera
2019-07-26, 10:47
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atlantisx
En hel del missförstånd:

Ja, hon är väldigt snygg. Pricken under läppen har hon själv adresserat och sagt att hon vill ha kvar den eftersom den är en del av henne. Personligen tycker jag det är sexigt att hon inte ser ut som vilken blond modell som helst.

Hon och Vigge har varit ihop relativt länge, så hon är inte en nykommen gold digger. Har för mig att de träffades på Summerburst 2013.

Givetvis hade hon inte fått fart på sin youtube/podcast/influencer-karriär om hon inte haft en känd fotbollsspelare som man. Hon själv kan förneka det hur mycket hon vill men om hon fortfarande bott kvar i Västerås och jobbat på en hamburgerrestaurang, vilket hon gjort, hade verkligen ingen brytt sig om henne.

Säger mig inte ett skit. För givetvis hade hon koll på att han var talang inom fotboll. Kan lova att hon hade dragit om han inte blev känd o rik.
Citera
2019-08-18, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Hon är väldigt väldigt blåst. Jösses, går inte att lyssna på henne i mer än någon minut innan man får panik.

En av de mest efterblivna människor jag skådat.

Verkar vara vanligt bland dessa fruar. De saknar ofta högre utbildning och lever på sina män. En form av lyxprostitution.

Vad jobbar Maja med?
Citera
2019-08-18, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denxdam
Verkar vara vanligt bland dessa fruar. De saknar ofta högre utbildning och lever på sina män. En form av lyxprostitution.

Vad jobbar Maja med?

Maja är väl klassen högre när det kommer till smartness bland många andra, exempelvis Sanna Guidetti. I övrigt jobbar Maja som influencer, har egen kanal på Youtube bla.
Citera
2019-11-16, 00:00
Bannlyst
Någon som vet om det är 100 procent sant att Maja och Sanna är ovänner eller något liknande. Många som kommenterar det på deras instagram.

En annan rolig sak:
Maja kollade på kvällens match och firade.

Sanna Guidetti kollade inte på matchen och var ute och festade istället.
Citera
2019-11-16, 00:02
Bannlyst
Citat:

Vad jobbar Maja med?

Ja det är vanligare än folk tror. De saknar oftast högre utblidning och lever på sina män.
Citera
2019-11-17, 00:28
Medlem
Läste nu i tråden att folk blev arga här för att han avblåste en landskamp i våras pga sitt barn.

Barnet hade slutat växa i magen och höll på att dö. De fick köra en igångsättning, DÄRFÖR stod han över landskampen. Att folk tycker att det är sjukt är bara.. barockt.

Undrar också varför Sanna och Maja inte umgås längre. Maja skrev ett blogginlägg för ett tag sedan men det gav ju ingenting, bara att de lever olika liv. Innan var de bästa vänner och nu ses de inte ens när båda är i samma stad? Undrar verkligen vad som har hänt
Citera
2019-11-17, 00:29
Medlem
Citat:

Vad jobbar Maja med?

Hon arbetar med sina sociala medier.
Citera
2019-11-17, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Spelar väl ingen roll! Hon kan väl fan jobba på McDonalds där i England, inte sitta hemma och blogga

Fast hon har ju ett jobb. Varför ska hon arbeta på McDonalds?
Citera
2019-11-19, 07:07
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Hon arbetar med sina sociala medier.
Pluggar inte hon på distans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto