2019-03-16, 15:54
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Gillar att ha omväxling i mitt snusande, och växlar oftast mellan flera olika dosor samtidigt.
Men det är naturligtvis drygt att ha med sig 2 dosor eller ibland fler.
Finns det dosor att köpa som har en mellanvägg som delar dosan i 2 (eller mer)? Så man kan ha 2 olika snussorter i samma dosa utan att de tar från varandras smaker.

Har letat men inte hittat. Hittar bara vanliga 1-facks dosor (plus spottlocket då).
Citera
2019-03-16, 20:08
Medlem
Tryckkokarens avatar
Lägg några annorlunda snusar i bjudlocket så är väl problemet fixat?
Citera
2019-03-17, 11:59
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Gillar att ha omväxling i mitt snusande, och växlar oftast mellan flera olika dosor samtidigt.
Men det är naturligtvis drygt att ha med sig 2 dosor eller ibland fler.
Finns det dosor att köpa som har en mellanvägg som delar dosan i 2 (eller mer)? Så man kan ha 2 olika snussorter i samma dosa utan att de tar från varandras smaker.

Har letat men inte hittat. Hittar bara vanliga 1-facks dosor (plus spottlocket då).

Nej finns endast dosor med bjudlock vad jag vet tyvärr men du kan ju alltid köpa en tex en dosa kronan och sen ha den andra sorten i zippåse det är nog det bästa och närmsta du kan komma
Citera
2019-03-19, 13:15
Medlem
HotPopcorns avatar
Portionssnus brukar jag bara blanda i samma dosa. Ser man skillnad på dem så fungerar det ypperligt. För lössnus går det antagligen inte lika bra, har inte testat.
Citera
2019-03-26, 13:03
Medlem
BlatteAudis avatar
går ju att klippa till en styv bit kartong,metall,trä m.m och lägga som en mellanvägg i dosan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in