Gillar att ha omväxling i mitt snusande, och växlar oftast mellan flera olika dosor samtidigt.
Men det är naturligtvis drygt att ha med sig 2 dosor eller ibland fler.
Finns det dosor att köpa som har en mellanvägg som delar dosan i 2 (eller mer)? Så man kan ha 2 olika snussorter i samma dosa utan att de tar från varandras smaker.
Har letat men inte hittat. Hittar bara vanliga 1-facks dosor (plus spottlocket då).
Gillar att ha omväxling i mitt snusande, och växlar oftast mellan flera olika dosor samtidigt.
Men det är naturligtvis drygt att ha med sig 2 dosor eller ibland fler.
Finns det dosor att köpa som har en mellanvägg som delar dosan i 2 (eller mer)? Så man kan ha 2 olika snussorter i samma dosa utan att de tar från varandras smaker.
Har letat men inte hittat. Hittar bara vanliga 1-facks dosor (plus spottlocket då).
Nej finns endast dosor med bjudlock vad jag vet tyvärr men du kan ju alltid köpa en tex en dosa kronan och sen ha den andra sorten i zippåse det är nog det bästa och närmsta du kan komma
Portionssnus brukar jag bara blanda i samma dosa. Ser man skillnad på dem så fungerar det ypperligt. För lössnus går det antagligen inte lika bra, har inte testat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!