Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-26, 03:57
Medlem
Kharmas avatar
Jag ska på middag ikväll (Söndag) och måste ha med mig present till bordsdamen vilket jag missat helt. Problemet är att vi åker iväg i buss redan tidigt på morgonen så jag hinner inte köpa någonting. Det enda vettiga jag har i presentväg hemma just nu är ett nytt paket Louis Vuitton-pokerkort som i princip inte kostar ett skit men ändå har cred-value, fast jag vill gärna ha kvar dem Min backup-plan är att fixa ett häfte med kuponger där jag uträttar saker under middagen (i utbyte mot kupong) men det kan slå fel med dålig bordsdam. Ni som är vakna kom med tips innan kl 9. Jag är mycket tacksam för hjälp
Citera
2006-02-26, 21:45
Medlem
corpulentcowboys avatar
Hur löste det sig?
Citera
2006-02-28, 00:30
Medlem
Kharmas avatar
Det var väldigt uppskattat faktiskt, jag gjorde ett litet häfte med fem kuponger, vissa lite mer pinsamma :P Fast kupongtricket är roligare att göra med damer man är intresserad av och kan skriva lite mer vågade saker
Citera
2006-02-28, 01:10
Medlem
edit, pm
Citera
2006-02-28, 02:02
Medlem
högrevs avatar
Nu vill jag ju inte vara sån, men hur vore det om du berätade vad du skrev på dessa små lappor? Ngt snuskigt?
Citera
2009-09-18, 13:45
Medlem
Bumpar upp det här. Någon som sitter inne på några sköna förslag? Tex vad man skulle kunna skriva i ett sånt där häfte.

ride on
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in