• 1
  • 2
2023-03-15, 13:12
Medlem
Kurt1s avatar
Det har nyligen redan startats en tråd om detta:

(FB) Hyggeshoror - finns dom?
Citera
2023-03-15, 13:49
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sissybimbo
Hur är de längs Norrlandskusten?
Var kan en sisys som ja gå på gatan?
Eller på rastplats :-)

Annonsera! Och gör helt klart att du är the real deal s a s - det värsta heteromän med smak för feminina ts/shemales/cd vet är maskulina "bögar i peruk"....
Citera
2023-03-15, 14:26
Medlem
sissybimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvempaInDaCity
Annonsera! Och gör helt klart att du är the real deal s a s - det värsta heteromän med smak för feminina ts/shemales/cd vet är maskulina "bögar i peruk"....

Tack.
Citera
2023-03-15, 17:42
Avstängd
thaimans avatar
Jag körde igenom Italien förra året en natt
OMG, mellan Rimini och tvärs över landet drällde det av tradarluder.
Citera
2023-03-15, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedRight
Ingår i ditt nya arbet! Räkna med lite stryk här och var.
Sedan kan du ju tänka dig hur deras kukar luktar efter fyra till sju dagar i en unken hytt utan tillgång till dusch.
Många chaufförer skiter nog i att åka till badhus och dyligt för att sköta hygienen under arbetsveckan.

Kör på och lycka till!

Kan intyga att när jag jobbade på vägarna (som lotsförare) så var det sällan man duschade under arbetsveckan om man inte jobbade i närheten av firman eller att chefen pyntade hotell. Kan tänka mig att detsamma gäller lastbilschaufförerna.
Citera
2023-03-16, 02:28
Medlem
RedRights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Kan intyga att när jag jobbade på vägarna (som lotsförare) så var det sällan man duschade under arbetsveckan om man inte jobbade i närheten av firman eller att chefen pyntade hotell. Kan tänka mig att detsamma gäller lastbilschaufförerna.

Jo men lite så faktiskt! Svårt att få till hygienen ibland under dom premisserna.
Citera
2023-03-16, 10:29
Medlem
sissybimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvempaInDaCity

Ja, men gott om bi-killar som gärna använder en bög men vill han klär upp sig för att kunna låtasa dom är straigth eller nåt.

Vem bryr sig varför dom blir kåta, bara dom betalar.
Citera
2023-03-16, 10:34
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sissybimbo
Ja, men gott om bi-killar som gärna använder en bög men vill han klär upp sig för att kunna låtasa dom är straigth eller nåt.

Vem bryr sig varför dom blir kåta, bara dom betalar.

Tror ändå den stora massan män som är presumtiva kunder s a s föredrar feminina, helrakade cd/ts/shemales - en spacklad Arnold Scharzenegger m peruk får man nog vara 100% homo för att gå igång på... (iofs, du vet genom empiri bättre).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in