Citat:
Ursprungligen postat av
Nizzka
Ändå satt du och tittade på filmen.
Jag antar att ingen tvingade dig att titta.
Jag har inte sett filmen och har heller inget behov av att se den.
Filmsnutten är lika iskall och rå som IS- anhängarnas videofilmer( hört talas om dem)
Lika iskall och rå som bilder och reportage tagna utav journalister vid död och jävelskap av alla de slag.
Så här ser verkligheten ut. Hjälper inte att blunda och hålla för öronen.
Radikala och fanatiska mördare från muslimska kretsar( kallar sig muslimer i allafall) får här se att det finns även ickemuslimer som kan vara lika galna som dem.
Obehagligt men jag tror att folk från Europa kan bli mycket farliga om inte våra politiker i Europa tar sitt ansvar och förstår vad de kommer att skapa för typer av människor..
Det här är bara början tror jag.
Känns mer otäckt när sådant här sker eftersom det är mer ett undantag än något som sker varje dag. En enda ickemuslim som skjuter muslimer i moskén urskillningslöst.
Risk nu att barnen, bröder, farbröder, mm till de här dödade människorna ansluter sig några av dem till ISLAMSKA STATEN.
Och i sin tur skapas det fler sådana här motståndare som den här killen och i olika grupperingar. Man tror att det enbart är " högerextrema" som kan utföra sådant. Ett misstag att tänka så.
Slutar med att det skjuts från båda fronter och ingen går säker.