2019-03-15, 12:43
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janbanan74
Fruktansvärd video! Varför sköt han kvinnan undrar man? Hon var väl inte muslim? Bara ren ondska!

Var hon vit?
Citera
Medlem
Jag antar att det inte är en tillfällighet att dårarna valde just Christchurch i Nya Zeeland. Perfekt namn på staden antar jag. Vidriga förbannande mördare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnifique97
Han sköt en kvinna strax utanför mosken varpå hon började ropa "help me, help me" sedan gick han fram och sköt henne på nytt. FYFAN! Om det hade varit min mamma så vet jag inte vad jag hade gjort. Helt hjärtskärande!
Ja det var nog den vidrigaste delen av videon.
Var hon ens muslim, eller bara en random kvinna på gatan utanför?
Han hinner ju knappt kolla innan han skjuter första skottet på minst 10m avstånd.
Citera
Medlem
kakelpannas avatar
GM har länkat en hel del till RT. Är krim ute efter en våldspiral i europa?
Citera
Medlem
NirvanAs avatar
Hur kunde han ha tillgång till sådana kraftfulla vapen? Så vitt jag vet har inte NZ så liberala vapenlagar som tex USA?

Är det helt svarta vapen illegalt smugglade, eller? Fast då borde det varit ak47s eller liknande?

För övrigt kusligt att jag var i Christchurch bara för en vecka sen, nu missade man nåt!
Citera
2019-03-15, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Är det inte lite udda att han ens nämner Pewdiepie eftersom det är så långsökt som det kan bli. Pewdiepie har noll med counter jihadismen att göra.

Nämnandet av Pewdiepie kommer istället göra att false flag teorierna kommer att öka.

"Subscribe to pewdiepie" är ett meme. Allt är memes hämtat från chans.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Policy
Jag har sett skytten någonstans, jag vet det. Hans ansikte är högst bekant.

Ja han befann sig faktiskt i Sverige när Akilov slog till så det är inte alls omöjligt att du har sett honom hemma i Sverige.
Citera
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Fruktansvärd video! Varför sköt han kvinnan undrar man? Hon var väl inte muslim? Bara ren ondska!
Kanske såg hon något som inte skulle ha gjort.
Citera
2019-03-15, 12:45
Medlem
Citat:

Om du tänker på hon som skriker ”help me” låter det som att hon är från Indien, Pakistan eller liknande. Så visst kan hon ha varit muslim eller iaf liknat en. Så därför sköt han.
Citera
2019-03-15, 12:46
Medlem
Undra om Pewdiepie bör vara orolig ngn skall ta ut hämnd på honom pga att han nämns? Han kanske blir någon måltavla nu för IS eller ngt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Kolla 13:e minuten, han skjuter blankt.

På grund av att man inte ser skotthålen i framrutan? Gissningsvis beror det på den dåliga kvalitén i kombination med solljuset. Man ser inga detaljer alls på framrutan. Men bara gissning.

Vid 13:20 skjuter han sidorutan, och denna går ju sönder i tusen bitar. När han går in i moskén skjuter han folk som går och springer. När han sedan kommer tillbaka är det hyggligt mycket blod, och han skjuter återigen de som ligger ner och dessa träffas i allra högsta grad va skott. Vid 12:05 skjuter han en dam som ligger ner och ropar "help me", och man ser tydligt hur hon skadas när hon träffas av skotten.
Citera
Bannlyst
Den stora ersättningen mot ett nytt samhälle:

https://minfil.com/ObD0b0x3b2/The_Great_Replacementdocx_pdf
Senast redigerad av matau 2019-03-15 kl. 12:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in