2006-05-23, 22:38
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Hade hon vattenskalle på den tiden eller bara högt hårfäste'??

Den frågan måste jag allt passa på. Men nog såg hårfästet lite konstigt ut.
Hon såg inte ut att bli den skönhet hon blivit i varje fall.
Citera
2006-05-23, 22:51
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
"Vad köper du på Apoteket?
- Alvedon, ansiktsscrub, flourtabletter och glidmedel. "

YESSSSS, my kind of gal!
hon vet vart hon vill ha den

Eller kan det vara så att hon är sååå fruktansvärt torr så hon måste använda glidmedel för att få in sin monster Tampax?
Citera
2006-05-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Hade hon vattenskalle på den tiden eller bara högt hårfäste'??
Hellre det än Dilbas...
http://www.aftonbladet.se/noje/0305/...lba-99_368.jpg
Citera
2006-05-24, 06:26
Medlem
Takayamas avatar
Lite om bakfoten....

Det är inte Linda som vill ha själva glidmedlet. Nu när senaste relation tog slut gick hon ut och sa att hon "kanske är lite för dominant"...

Ja, tacka fan för det när hon är norra Europas strap-on-drottning. Ingen snubbe för röra henne förrän hon har fått sota ur hans grenrör så att tarmludden blir helt söndersvedda. För det är inga små doningar hon spänner på sig. Mitt ex. har sålt henne en Siffredi-Special i strap-on. 18,3 cm omkrets.
..Aj... trots glidmedel...
Citera
2006-05-24, 19:23
Medlem
JEzuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takayama
Det är inte Linda som vill ha själva glidmedlet. Nu när senaste relation tog slut gick hon ut och sa att hon "kanske är lite för dominant"...

Ja, tacka fan för det när hon är norra Europas strap-on-drottning. Ingen snubbe för röra henne förrän hon har fått sota ur hans grenrör så att tarmludden blir helt söndersvedda. För det är inga små doningar hon spänner på sig. Mitt ex. har sålt henne en Siffredi-Special i strap-on. 18,3 cm omkrets.
..Aj... trots glidmedel...

ska vi tro på det?
låter ju sjukt kul annars och låter dessutom som man ska passa sig för linda om man inte vill vakna upp på sjukan med sprucket anus!
Citera
2006-05-24, 19:41
Medlem
Takayamas avatar
Citerar Pippi Långstrump.. "

I Egypten där ljuger dom hela dagarna, dom går upp klockan sju, .. sen ljuger de hela dagen tills solen går ned...

Men detta var mer ett försökt till vidgade vyer än medvetet vilseledande förtal.

Kan ju vara sant, för hon har väl mest dejtat i kategorin schlagerfjollor?
Citera
2006-05-24, 20:14
Bannlyst
Niklas bjuder på en bild tagen med svart/vit-film
http://home1.pp.sbbs.se/kermodei/honnor.jpg
Citera
2006-05-25, 01:13
Medlem
triflers avatar
skrämmande tandrad.. Endock skulle jag mer än gärna vilja ha en bekantskap med den kvinnan. Hon är supersöt.
Citera
2006-05-25, 01:58
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder
Niklas bjuder på en bild tagen med svart/vit-film
http://home1.pp.sbbs.se/kermodei/honnor.jpg
OK, jag har inte yppat en negativ stavelse om Linda i tråden men den där bilden var ju helt förskräcklig!

Säker på att den inte är tagen på Madame Tussaud?
Citera
2006-05-25, 03:05
Medlem
erikgottfrids avatar
Citat:
Linda i grönkläder, ingen skit inte!
Härligt med bilder!!
Verkligen!
Dom fick väl inte på Militärkläder på Pirelli för Silikontuttarna var i vägen.
Citera
2006-05-25, 03:34
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:
Linda i grönkläder, ingen skit inte!
Härligt med bilder!!

Med löjtnants grad till och med. officersmärket satt som det skulle på kepsen också. Är det inte ett lagbrott att falskeligen använda sig av militära gradbeteckningar?
Citera
2006-05-25, 04:23
Medlem
haloklins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
Med löjtnants grad till och med. officersmärket satt som det skulle på kepsen också. Är det inte ett lagbrott att falskeligen använda sig av militära gradbeteckningar?

Diverse artister och andra folkkära är uppbundna av försvarsmakten, av det skälet att de skall tala till folket eller uppträda för soldater i händelse av oroligheter/krig etc. Folk i gemen identifierar sig mer med en kändis de känner till än en anonym militär. När jag gjorde min värnplikt sade ett av mina befäl att Lena Philipsson (långt före hennes "comeback") hade kaptens grad p.g.a. detta; självklart kan jag varken säga bu eller bä om detta eftersom jag inte vet om det stämmer eller inte. Vad jag vill säga med detta är att Linda Bengtzing och löjtnants grad inte per definition måste ses som olja och vatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in