2019-03-12, 01:43
Medlem
Finnj-vels avatar
OBS: Tråd om Conor, i kändisskvaller, finns här: (FB) MMA-stjärnan Conor McGregor kaosar sönder, anfaller buss, skadar idrottskollega, men då titeln är helt missvisande och forumvalet inte passar för denna tråd så skapar jag en ny. Om denna tråd är överflödig så önskar jag att den flyttas till rätt avdelning, tack.

AB skriver:
Citat:
Conor McGregor, 30, är i blåsväder igen.
UFC-stjärnan har gripits av polis på Miami Beach.
Han ska ha ilsknat till på ett fan och haft sönder dennes mobiltelefon.
Citat:
McGregor ska ha slagit mobiltelefonen ur handen på personen, stampat sönder den och därefter gått i väg med den. Incidenten ägde rum vid lyxhotellet Fontainebleau.

Enligt Miami Herald blev McGregor placerad i häktet. Han misstänks nu för två olika typer av brott, rån och skadegörelse.

Borgensumman för att bli släppt på fri fot i väntan på utredning ligger på totalt 12 500 dollar, vilket motsvarar 120 000 kronor.

När ska denna dåre buras in ett tag och låta testosteronet sina? Jag sticker inte under stolen med att jag var och kanske t.o.m. är ett stort fan av Conor. Han har utdelat riktigt fina KOs i sin karriär. Däremot är jag - precis som en förmodad majoritet - trött på dessa rubriker om honom som alltid rimmar med skandal.

Om han inte kastat soptunnor på en buss så har han nu för minst andra gången attackerat ett fan som försöker få sig en bild på världsstjärnan. När ska han tyglas? Räckte det inte med att utklassas av två svartingar?

Vad tycker ni om Conors ständiga upptåg? Har världsstjärnor vissa privilegium som t.ex. att få slå kameror ur händer på folk? Varför/varför inte?
Senast redigerad av Finnj-vel 2019-03-12 kl. 01:47.
Citera
2019-03-12, 02:21
Medlem
Halloween2s avatar
Bara ytligare ett fall utav någon ADHD fighter. Större fjant inom sporten är svår att finna.
Citera
2019-03-12, 03:01
Medlem
Rätt milt relativt till vad han har ställt till med tidigare. Känns ju spontant som att han kan ha blivit påkommen med annan tjej, men kan lika gärna vara någon jobbig jävel som förtjänade det
Senast redigerad av Dritlei 2019-03-12 kl. 03:07.
Citera
2019-03-12, 03:12
Medlem
Klassisk roidrage, inget nytt under solen.
Citera
2019-03-12, 07:29
Medlem
Att tänka före han handlar verkar ju vara princip omöjligt, klassisk ADHD.
Men.
Det tro fan att han lessnar på alla som hänger efter honom dagarna i ända och inte respekterar att man kanske inte vill bli filmad 24/7.
Inte ett dugg avis på alla kändisar, jag förstår att dom går på ladd dygnet runt och får mentala breakdowns.
Citera
2019-03-12, 07:40
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analfapeten
Att tänka före han handlar verkar ju vara princip omöjligt, klassisk ADHD.
Men.
Det tro fan att han lessnar på alla som hänger efter honom dagarna i ända och inte respekterar att man kanske inte vill bli filmad 24/7.
Inte ett dugg avis på alla kändisar, jag förstår att dom går på ladd dygnet runt och får mentala breakdowns.
Jag tänker också såhär. Tänkt att inte kunna gå utanför dörren utan att verkligen se minst 99% ut. Du måste le hela vägen och tysta ned den personen du egentligen är, tills du hamnar bakom stängda dörrar igen. Jag hade blivit helt jävla tokig efter tredje dagen och antagligen agerat likadant som Conor om någon hade följt efter mig och fotograferat även fast jag sagt ifrån.

Samtidigt ser vi inte Rihanna eller övriga superkändisar gå berserkagång på gatorna...

Nu har vi ju ganska mager information om just detta fall, men tyvärr är jag väldigt säker på att Conor återigen har agerat först och tänkt efter sedan.
Citera
2019-03-12, 09:34
Medlem
SameOldStorys avatar
Jag är inget fan av Conor och jag njöt när Khabib plockade sönder honom i fyra ronder på UFC 229 MEN detta tycker jag är en skitsak. Conor ska enl. uppgift slagit till ett fans telefon, stampad sönder den och sen tagit med sig den (?). Jag förstår honom, tänk att såfort du lämnar hemmet blir du omringad av hur mycket folk som helst som vill ta en bild me dig. Följer ett gäng MMA-sidor och det är många som vill att UFC ska straffa honom för detta och var dem så jäkla veka efter bussattacken behöver dem inte göra något åt detta.
Citera
2019-03-12, 10:49
Medlem
grey.eagles avatar
Han odlar sin "Bad Boy" image 12000usd är inget mot pay per view intäkterna.
Citera
2019-03-12, 12:44
Medlem
Inte kul att sitta inne i USA
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Han odlar sin "Bad Boy" image 12000usd är inget mot pay per view intäkterna.
Citera
2019-03-12, 12:46
Moderator
blomvattnares avatar
Diskussioner om kändisar passar bäst i Kändisskvaller, därav trådflytt. Sedan får moderatorerna där avgöra om denna tråd ska sammanfogas med befintlig tråd samt om rubriken bör ändras.

Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2019-04-10, 15:56
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Inte kul att sitta inne i USA

Apelsinjuicen visade att med tillräckligt mycket pengar så slipper man det.
"If the glove don't fit you must acquit!"

Då hade han bara 10 miljoner dollar.

Conor Mcgregor har storleksordningen 110.

Att vaska pengar på skadestånd är dock ett väldigt klumpigt sätt att stärka sitt varumärke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in