OBS: Tråd
om Conor, i kändisskvaller, finns här:
(FB) MMA-stjärnan Conor McGregor kaosar sönder, anfaller buss, skadar idrottskollega, men då titeln är helt missvisande och forumvalet inte passar för denna tråd så skapar jag en ny. Om denna tråd är överflödig så önskar jag att den flyttas till rätt avdelning, tack.
AB skriver:
Citat:
Conor McGregor, 30, är i blåsväder igen.
UFC-stjärnan har gripits av polis på Miami Beach.
Han ska ha ilsknat till på ett fan och haft sönder dennes mobiltelefon.
Citat:
McGregor ska ha slagit mobiltelefonen ur handen på personen, stampat sönder den och därefter gått i väg med den. Incidenten ägde rum vid lyxhotellet Fontainebleau.
Enligt Miami Herald blev McGregor placerad i häktet. Han misstänks nu för två olika typer av brott, rån och skadegörelse.
Borgensumman för att bli släppt på fri fot i väntan på utredning ligger på totalt 12 500 dollar, vilket motsvarar 120 000 kronor.
När ska denna dåre buras in ett tag och låta testosteronet sina? Jag sticker inte under stolen med att jag var och kanske t.o.m. är ett stort fan av Conor. Han har utdelat riktigt fina KOs i sin karriär. Däremot är jag - precis som en förmodad majoritet - trött på dessa rubriker om honom som alltid rimmar med skandal.
Om han inte kastat soptunnor på en buss så har han nu för minst andra gången attackerat ett fan som försöker få sig en bild på världsstjärnan. När ska han tyglas? Räckte det inte med att utklassas av två svartingar?
Vad tycker ni om Conors ständiga upptåg? Har världsstjärnor vissa privilegium som t.ex. att få slå kameror ur händer på folk? Varför/varför inte?