Eller beställ härifrån http://www.shaving-shack.com/merkur-matt-red-handle-safety-razor-38131.html
och passa på att ta hem lite andra rakgrejer. Fraktkostnad är 6 pund flat rate. Blir billigare än dyra svenska e-butiker.
Har beställt flera ggr därifrån utan problem.
Fast Gents .se har tagit hem Penhaligons produkter. Inte illa, dyrt men classy.
Tack för tipsen, slutade med att jag köpte en 34 från polen genom ebay. Kom tyvärr på försent att jag skulle ha köpt blad i samma veva, vilket jag nu är utan. Blir jag tvungen att beställa dessa över nätet också eller finns det att köpa i butik?
När vi ändå är inne på ämnet så får ni gärna tipsa om de rakblad ni tycker fungerar bäst.
Tack för tipsen, slutade med att jag köpte en 34 från polen genom ebay. Kom tyvärr på försent att jag skulle ha köpt blad i samma veva, vilket jag nu är utan. Blir jag tvungen att beställa dessa över nätet också eller finns det att köpa i butik?
När vi ändå är inne på ämnet så får ni gärna tipsa om de rakblad ni tycker fungerar bäst.
Köper du Feather kostar de 49 kr för tio stycken och de räcker ett bra tag, lite beroende på hur pass mycket skäggväxt du har och hur vasst blad du vill ha.
har någon högteknologisk makapär med vibration, gillette fusion kanske den heter. Gillar den inte direkt, föredrar faktiskt engångshyvlar med flera blad, dessa går att använda ett par gånger iaf beroende på hur pass hård skäggväxt man har. Så som jag förstått så är det mer eller mindre samma rakblad i engångshyvlarna som de riktiga rakhyvlarna.