2019-03-13, 12:53
Medlem
Jag kan mycket väl tänka mig Greta som statsminister om två mandatperioder eller så.
2019-03-13, 17:10
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Att Börje fick en del smällar mot huvudet i NHL råder inga tvivel om, men nu verkar han blivit dement på riktigt. I Aftonbladet hyllar Börje Greta Thunberg o vill ha henne till statsminister.
Är Börje skvatt galen eller har han rätt?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/7lEqxw/salming-greta-borde-bli-statsminister

Han skulle väl kunna vara en "influencer" i mängden.
De som betalat för denna endorsement har väl tänkt att om Kakan Herrmansson eller Zara Larsson säger det så är det ju en stor andel av befolkningen som redan saknar förtroende för dem eller rentav är påhoppade av dem och inte skulle lyssna på det. Dessutom skulle de antipatier de känner inför de här rabiata manshaterskorna att gnugga av sig på sankt Greta och så kan man ju inte ha det.

Väljer man däremot någon som folk har respekt för och inte har någon badwill ifrån så får det inte "kandidaten" Greta att framstå i dålig dager.
Det kostar inte mycket tid av salming att promota denna produkt, han har trots allt gjort reklam för både Unibet, Oddset, 24 Mobile Advertising Solutions mfl som tagit mer av hans tid och ansträngning i anspråk. Win-Win situation.
2019-03-13, 22:40
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Jag kan mycket väl tänka mig Greta som statsminister om två mandatperioder eller så.
I vilket parti?
2019-03-14, 00:13
Medlem
N3ss3s avatar
Fortsatt diskussion får ske i (FB) Skvaller om Börje Salming?

*Lås på*

/mod
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in