2019-03-09, 15:46
Medlem
knallpulver-fikuss avatar
Jag såg en dokumentär om en utländsk kvinna som jobbade som hora i Varberg och Göteborg - och bland annat visades hur hon klottrade ner hela sin lägenhet med sprayfärg - ingen snygg graffiti då - utan bara rent kladd som på alla sätt såg för jävligt ut!

Men den galna horan verkade vara helt tillfredsställd och nöjd med dessa hiskeliga sprayfärgs-
krusiduller som hon med stor omsorg och möda dekorerade sitt lilla hem med...

Är det vanligt att folk totalfördärvar sina hem på olika sätt - och också njuter av det?

Om man får lov att vara lite fördomsfull så kan jag tänka mig att vissa knarkare, alkisar, kriminaldårar, psykfall, WT och invandrare njuter av att demolera sina hem - vad tror ni..?
Senast redigerad av knallpulver-fikus 2019-03-09 kl. 16:33.
Citera
2019-03-09, 15:51
Avstängd
XX-Ambars avatar
Väldigt sällsynt. Minns en snubbe som skulle byta lägenhet, de sista dagarna satt han och spottade på väggarna i vardagsrummet när vi söp.
Citera
2019-03-09, 17:49
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallpulver-fikus
Om man får lov att vara lite fördomsfull så kan jag tänka mig att vissa knarkare, alkisar, kriminaldårar, psykfall, WT och invandrare njuter av att demolera sina hem - vad tror ni..?

Det är så jag tänker. Inre kaos ger yttre kaos.
Citera
2019-03-10, 02:58
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallpulver-fikus
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det är så jag tänker. Inre kaos ger yttre kaos.

Det är nog väldigt sällsynt och existerar nog enbart när det gäller hyresrätter. Samtidigt ska man inte glömma att vi gillar alla olika saker, det som den ena tycker är en fullständig stilistisk katastrof kan någon annan beundra hejdlöst och vice versa.

Men som MM skriver ovan så har det nog helt enkelt slagit slint i huvudet på dem pga kemisk obalans som kan vara medfödd eller fått hjälp på traven.

Slutklämmen blir nog ändå att extremt få människor tycker att en nedpissad knarkarkvart med sprayfärg på väggarna, stopp i toaletten och använda kondomer på golven är att klassa som "ett inbjudande och mysigt boende".
Citera
2019-03-10, 03:01
Medlem
Psykisk ohälsa (missbruk och allt annat inkluderat) eller hämnd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in