2019-03-09, 18:03
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSilverdufva
Haha! Det gör vi ju oavsett om Andone är på planen eller ej. Nu kommer väl Andone förbli skadad och missa matchen och du kommer hävda in i döden att vi hade förlorat matchen om Andone hade spelat.

Jag raljerar bara över din trolliga övertolkning av mina "hyllningar" av Andone, som bara är ett exempel på att det finns kvalitet i Rumäniens lag. Dom har fler spelare.
Citera
2019-03-09, 18:04
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Drama i bottenstriden, drama i toppstriden och drama i kampen om CL platserna. Ser ut att bli en spännande avslutning
Viktig fajt för United i morgon, minst sagt...för Arsenal också. Bara därför kommer det bli oavgjort
Citera
2019-03-09, 18:12
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Viktig fajt för United i morgon, minst sagt...för Arsenal också. Bara därför kommer det bli oavgjort
Känns som en match som kan sluta precis hur som helst. Hur mycket mentalt kostade Uniteds match mot PSG? Hur mycket sårade Arsenals förlust deras självförtroende? United får iaf tillbaka några viktiga spelare från skada, men väldigt svårbedömd match.
Citera
2019-03-09, 18:22
Medlem
Med Tottenhams nuvarande form är det faktiskt möjligt att Tottenham missar spel i Champions League nästa säsong. Det trodde jag inte för ett par månader sedan.

Nu får vi se hur City klarar utmaningen Watford. Kommer Sema finnas med i Watfords trupp idag?

Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jag raljerar bara över din trolliga övertolkning av mina "hyllningar" av Andone, som bara är ett exempel på att det finns kvalitet i Rumäniens lag. Dom har fler spelare.

Vilka? Tycker jag ser ganska mycket fotboll, men känner ändå inte till några andra rumänska fotbollsspelare.
Citera
2019-03-09, 18:27
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Med Tottenhams nuvarande form är det faktiskt möjligt att Tottenham missar spel i Champions League nästa säsong. Det trodde jag inte för ett par månader sedan.

Nu får vi se hur City klarar utmaningen Watford. Kommer Sema finnas med i Watfords trupp idag?

Vilka? Tycker jag ser ganska mycket fotboll, men känner ändå inte till några andra rumänska fotbollsspelare.

Googla och se hur många du känner igen helt enkelt. Det är inte jättemånga skulle jag tro, men dom har bra grundmaterial.
Citera
2019-03-09, 18:28
Medlem
LordLancasters avatar
Nu ska det bli spännande med City - Watford.
Citera
2019-03-09, 18:30
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordLancaster
Nu ska det bli spännande med City - Watford.

Äh inte så spännande väl? Allt under 4-0 är ju en överraskning.
Citera
2019-03-09, 18:34
Medlem
Citat:
Googla och se hur många du känner igen helt enkelt. Det är inte jättemånga skulle jag tro, men dom har bra grundmaterial.

Googlade. Kända inte igen någon.

Watford lär få det tufft ikväll. Varenda poäng är viktig för City nu.

Sema på bänken. Ingen spektakulär första säsong i Premier League. Men tycker ändå han sett fin ut när han fått chansen.
Citera
2019-03-09, 18:38
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Googlade. Kända inte igen någon.

Watford lär få det tufft ikväll. Varenda poäng är viktig för City nu.

Sema på bänken. Ingen spektakulär första säsong i Premier League. Men tycker ändå han sett fin ut när han fått chansen.

Kände du inte igen någon så har du dålig koll helt enkelt.
Citera
2019-03-09, 18:40
Medlem
Citat:
Kände du inte igen någon så har du dålig koll helt enkelt.

Möjligt. Har isolerat mott tittande till Premier League, Champions League och landslag senaste tiden.
Citera
2019-03-09, 18:41
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Dags för Spurs att tappa fler poäng i ligan?

City vinner!

Ser fram emot morgondagens drabbning: Arsenal - ManU

Herregud, Tottenham tappade igen! Vad hände? De som låg ointagligt långt före United...
Citera
2019-03-09, 18:42
Medlem
Otroligs avatar
Tight om den där sista platsen alltså. För inte så många omgångar sen kände man att Burnley var på stormsteg mot nytt kontrakt - nu ligger de uppenbarligen precis över strecket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in