2019-03-10, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Shaq har haft ryggproblem,

Keita kom in med ca 15 min kvar

TAA har inte varit bra men sämst? Nä det har Lallana varit...

Lågt tempo och dåligt passningsspel har det absolut varit. Frågan är hur mycket kommande match mot Bayern spökar för laget...

Lallana gjorde en bra match. Så förstår inte hur du kan säga han var sämst. Andra målet är ju hans.

Mittfältet är för segt där är vårt stora problem. Därför hoppades jag Keita skulle få lite mer spel för känns som hans spelartyp behövs mot Bayern. Men han kanske är för kass helt enkelt.

Shaq har ändå varit i bänken stora delar sen Januari så det kan inte vara så allvarligt utan tror det är något annat.

Edit: Sturrigde förre Shaq styrker nog mitt påstående haha.
Senast redigerad av brigade 2019-03-10 kl. 14:45.
Citera
2019-03-10, 14:46
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Det handlar om sanningen. Våra mål kom genom en smula tur. Även om deras mål var så felaktigt det kan bli.

Dagens match är bara fortsättning på hur spelet sett ut sen årsskiftet.

Skulle väl säga du är för positiv och lite av next year guy tyvärr..
Turn doubters into believers du vet...
Citera
2019-03-10, 14:49
Medlem
Citat:
Lallana gjorde en bra match. Så förstår inte hur du kan säga han var sämst. Andra målet är ju hans.

Mittfältet är för segt där är vårt stora problem. Därför hoppades jag Keita skulle få lite mer spel för känns som hans spelartyp behövs mot Bayern. Men han kanske är för kass helt enkelt.

Shaq har ändå varit i bänken stora delar sen Januari så det kan inte vara så allvarligt utan tror det är något annat.

Hade också tagit in Studge än Shaqiri om man nu jagar mål för att krympa målskillnaden som City leder.

Förstår inte varför du fortfarande runkar om Shaq i varje match? Är det för att du är en smutsig alban?
Citera
2019-03-10, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Turn doubters into believers du vet...

Man måste ha lite krav med. Tex något så viktigt i fotboll som titlar
Citera
2019-03-10, 14:53
Medlem
Haha Liverpool med ännu ett offsidemål.
Citera
2019-03-10, 14:53
Medlem
Citat:

Här förklarar Klopp varför Shaq eller Keita inte fått så mycket speltid under året och det är som sagt inte för att de är skadade men samtidigt inte för att han har tappat förtroende för spelarna.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/jurgen-klopp-explains-naby-keita-15945637
Citera
2019-03-10, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Hade också tagit in Studge än Shaqiri om man nu jagar mål för att krympa målskillnaden som City leder.

Förstår inte varför du fortfarande runkar om Shaq i varje match? Är det för att du är en smutsig alban?

Grejen är bara den att Shaq har varit bättre än Sturrigde hela säsongen.

Jag har nämnt tex Keita med varför han inte får spela.

Kan det vara du gillar citera mig för du är en äcklig liten serb som slutade bara svara på PM?
Citera
2019-03-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Haha Liverpool med ännu ett offsidemål.

Mycket möjligt, men det spelar ingen roll för slutresultatet och det jämnade ut Burnleys felaktiga mål från första halvlek. Med VAR så slutar den här matchen förmodligen 3-1 och inte 4-2, om det inte skulle varit någon straff någonstans som man bara upptäcker om man ser situationen åtta gånger i super slowmotion.
Citera
2019-03-10, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mach3
Här förklarar Klopp varför Shaq eller Keita inte fått så mycket speltid under året och det är som sagt inte för att de är skadade men samtidigt inte för att han har tappat förtroende för spelarna.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/jurgen-klopp-explains-naby-keita-15945637

Hmm. Lite konstig förklaring men klart han vet bäst. Han ser dom varje dag.

Samtidigt har ju källor med insyn skrivit att han helt enkelt inte litar på Keita.

Grejen med Klopp är väl vissa spelare får sjukt många chanser trots dom är urusla och vissa spelare kan göra en dålig match sen är dom ute i kylan rätt länge. Gäller inte specifikt i denna situationen men överlag.
Citera
2019-03-10, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mach3
Mycket möjligt, men det spelar ingen roll för slutresultatet och det jämnade ut Burnleys felaktiga mål från första halvlek. Med VAR så slutar den här matchen förmodligen 3-1 och inte 4-2, om det inte skulle varit någon straff någonstans som man bara upptäcker om man ser situationen åtta gånger i super slowmotion.

Nej men det är kul för att Liverpoolfans har klagat konstant i flera veckor på att City får fördelar med domslut som typ straffen mot West Ham. Men att ni själva gör offsidemål varannan match är det ingen som vill kännas vid.
Citera
2019-03-10, 15:03
Medlem
Citat:
Hmm. Lite konstig förklaring men klart han vet bäst. Han ser dom varje dag.

Samtidigt har ju källor med insyn skrivit att han helt enkelt inte litar på Keita.

Grejen med Klopp är väl vissa spelare får sjukt många chanser trots dom är urusla och vissa spelare kan göra en dålig match sen är dom ute i kylan rätt länge. Gäller inte specifikt i denna situationen men överlag.

Jo, så är det. Sedan ska det väl mycket till innan Klopp (eller någon annan tränare förutom Mou) officiellt skulle uttala sig om att han tappat förtroende för spelare, men samtidigt så känns det konstigt att han skulle upplåta en bänkplats åt en spelare som han inte har någon tanke på att spela.
Citera
2019-03-10, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Nej men det är kul för att Liverpoolfans har klagat konstant i flera veckor på att City får fördelar med domslut som typ straffen mot West Ham. Men att ni själva gör offsidemål varannan match är det ingen som vill kännas vid.

Jag tror det där jämnar ut sig allt som oftast. Har man mycket boll, gör mycket mål, spelar väldigt offensivt och skapar många chanser så blir det något felbeslut här och var. Citys enormt viktiga 1-0 mål igår kan ju diskuteras huruvida det var korrekt eller inte t.ex.

Sedan spelar det nog ingen roll vilket supportläger du diskuterar med så kommer du få svaret att deras eget lag är motarbetat av domaren och andra laget är förfördelade av domaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in