2019-03-09, 05:08
Medlem
Haloperidols avatar
Jag har för tillfället ingenting vettigt att göra och går jag och lägger mig så lär jag försova mig till jobbet, så jag kan likväl förgylla era liv med ett utdrag ur min senaste partykväll. Nåväl, näst senaste i och med idag då.

Tidigare erfarenheter av diverse narkotikum: Alkohol, amfetamin (dextroamfetamin, levoamfetamin, lisdexamfetamin, metamfetamin), bensodiazepiner (alprazolam, diazepam, klonazepam, oxazepam), cannabis, gabapentin (tror jag?), ketamin (mest racemiskt, lite S-isomer), kokain, LSD, pregabalin, Z-analoger (zopiklon och zolpidem), 5F-AKB48

Ålder: 20-25
Vikt: 78kg senast jag vägde mig, sannolikt mycket lägre nu
Droger som intogs under denna kväll: Amfetamin, kokain, tekniskt sett lite benso, och prima ketamin!

--- Det planerade bandrepet som aldrig blev av ---

Kvällen är ung, och den börjar med att jag tar tunnelbanan in till stan för att träffa min vän X på en bar för några sedvanliga öl. Vi diskuterar diverse skit och syftet med denna träff är egentligen att invänta kompis Y som är på middag hos sin flickväns farsa (med sin flickvän närvarande då givetvis).
Planen är att vi tre tillsammans ska dra till den gemensamma replokalen för att X ska få provspela i vårt nystartade band. Tyvärr så uteblir Y pga att han är seg efter middagen och vill hem och ta det lugnt, eller något i den stilen. Nu är det ju dock så att jag och X är lite salongsberusade och helst inte abrupt vill avsluta den hitintills mycket trevliga kvällen.

X har ett förvirrat förhållande med någon Tinder-tjej han raggat upp, vilket är ett för X vanligt förekommande scenario pga dennes grekiska Gud-utseende. Vi omlokaliserar alltså till en bar där hans flickvän (?) och några av hennes kompisar sitter och dricker bärs.

Insåg helt plötsligt att det jag hitintills författat är meningslöst dravel, vi spolar fram till efterfesten!

--- Efterfesten ---

Jag minns inte hur vi hamnade där egentligen, och inte på grund av substansbruk utan på grund av defekt minnesfunktion i hjärnan eller liknande. Oavsett, riktigt kul efterfest! En majoritet av klientelet visar sig vara medlemmar i någon exklusiv up-and-coming musikgrupp, snubben som bor där är skådespelare och en annan gäst är på något sätt tät då antingen han själv eller hans farsa äger en del klubbar på Stureplan.

Somliga drar lite medelmåttigt tjack, men tillslut tröttnar i alla fall jag på detta och häller ut ett helt gram ketamin på en tallrik jag vårdslöst gräver fram ur något skåp. Man måste inbilla sig att värden vid något tillfälle förmedlat "mi casa es su casa", oaktat om detta överhuvudtaget är fallet. Vi lever i en värld där stake bör visas annars tar någon annan sin stake och penetrerar dig med den.

Gästerna på kalaset krattar varsamt upp laboratorielinor som de sedan drar, men pga min avsaknad av konsekvenstänk "krattar jag lite grövre", basunerar ut att jag är nihilist eller nåt, och tar 2st linor som är aningen tjockare än vad de mer ansvarsfulla människorna (alla andra) anordnat för konsumtion.

Summa summarum, jag slår index (i att vara påverkad) och mina handlingar och meningsutbyten styrs i allt högre grad av någon synnerligen randomiserad algoritm i mitt huvud som jag har smärre kontroll över, och det bör tilläggas att intresset för kontroll är nästintill obefintligt. Jag flyter med helt enkelt, det är det jag gillar med ketamin.

--- Den fluktuerande sexuella läggningen ---

Jag sitter i en soffa med en kille som håller om mig en smula, icke-sexualiserat. På något vänster börjar vi hångla, antagligen på hans initiativ, men hur det egentligen gick till vet bara Gud allena. Det intressanta, som jag egentligen vill nedteckna, är den liksom för mig icke-existerande passionen i detta. Avsaknaden av sexuell spänning gör grovhångel med rik Stureplans-snubbe likvärdig med vilken vardagsaktivitet som helst. Man tar en dusch, diskar lite, skriver några inlägg på Flashback och växlar saliv med en partner som har lite skäggstubb.

Jag kan fortfarande inte riktigt greppa min brist på ifrågasättande i den här situationen, ketaminet har liksom raderat min heterosexualitet, och inte för den delen ersatt den med homosexualitet, utan snarare asexuell obryddhet.

Han drar in mig på toaletten. Nu börjar nykterheten kicka in, när han vill dra ned mina byxor. Diskursen löd efter det ungefär såhär:

Haloperidol: "Vänta, jag vill inte knulla dig. Jag är inte bög, som du."
Bög: (Okej jag lyssnade inte riktigt på vad han sa men han motsätter sig i alla fall inte).

Dessutom vill jag försäkra mig om att älskog är uteslutet, och visar stolt upp ett medium-stort sår jag har på kuken. Detta härstammar antingen från ovanligt aggressivt knull med annan partner alternativt någon ilsken könssjukdom, men detta hör egentligen till en annan tråd.

Min poäng är i alla fall att detta ju givetvis gör honom en smula otaggad vilket var min intention. Lite som en försäkring, ifall han skulle få för sig att våldta mig. Jag fick verkligen inte de vibbarna dock, han var hur snäll som helst, men better safe than sorry.

--- Uppföljning av meningslöst festande ---

Vi fortsätter fira våra intetsägande existenser. Något slags allmänintresse för att införskaffa ladd börjar uppstå, dock börjar även klockan närma sig 06:00. På grund av den kriminella aura jag ju utstrålar så insinuerar dessutom majoriteten på att detta är min uppgift.

Sagt och gjort, jag lyckas ordna 2g kokain inklusive hemleverans halv sex på morgonkvisten, och publikens jubel tilltar i styrka när mängden upplevs överskrida två gram. Antagligen har källan givit mig ett eller till och med två gram extra, på grund av vänskap. Det roliga i detta är att alla tackar mig något så oerhört och nästan till en grad idoliserar mig. Att denna kuf till människa skulle kunna tillhandahålla detta vid sådan random tidpunkt var för de ett smärre mirakel. På grund av min autism förstår jag givetvis inte detta, för jag har svårt att uppfatta sociala signaler samt huruvida människor gillar/ogillar mig. Min vän som närvarade på efterfesten har dock förklarat detta för mig i efterhand.

Jag får även för mig att jag vill röka crack, och frågar värden om detta är ok. Jag försäkrar vederbörande om vilken simpel och odörfri process detta är, och likställer cracktillverkningen med att typ steka fläsk. Antingen är jag väldigt övertalande eller så var mottagaren en smula hjärndöd, men idén godkändes. Avsaknaden av bikarbonat i skafferiet förhindrade min plan, men jag tycker ändå att detta är kul att nämna då det depikterar öppensinnigheten som rådde på tillställningen ifråga.

Som en notis kan jag också nämna att jag glömde en jävla massa tillhörigheter vilket jag givetvis kom på efter att ha lämnat lägenheten. Att den boende hade rest iväg gjorde ju inte saken bättre, men jag ska hämta allt mitt skit när hen kommer tillbaka om ca en vecka.

--- Slutsats och kanske lärdom? ---

Ja, vad har vi då lärt oss av detta? Undvik ketamin i kombination med promiskuösa individer? Eller? Kontentan är väl kanske att inte dra så mycket keta då det kan härledas till ifrågasättandet av i princip allt som din världsbild består av, vilket inkluderar din sexuella läggning. Jag bör väl tillägga att jag inte på något sätt agerade omdömeslöst, utan snarare fördomsfritt och öppet. Som en jävla hippie typ!

Mitt mål med denna berättelse var kort och gott att få förmedla en historia, och jag hoppas innerligt att detta kan generera nöje. Nu är det lördag morgon, let's get that bread.
Citera
2019-03-09, 10:41
Bannlyst
Ketamin eller inte du är bög so fucking what live with it!
Citera
2019-03-09, 11:33
Medlem
Haloperidols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selles
Ketamin eller inte du är bög so fucking what live with it!

Måhända, kul att du uppskattade min historia din lilla tjej.

EDIT: En riktig man går inte runt och styrs av andra män angående vad denne får och inte får uttrycka, som du gör, men det kan också bero på din avsaknad av kuk, vad vet jag.
Citera
2019-03-09, 21:59
Medlem
butofcourses avatar
Hade du sagt att ni runkade varandras kukar så hade jag köpt det, nu lyser dina homoerotiska källar-tankar igen.

Du är bög, bi eller sugen på annat bögeri, vilket jag inte lägger någon värdering i, blev mest sugen på att dra en lina bra tjack efter fin historia. Många år sen.
Citera
2019-03-09, 22:05
Medlem
Texten är lite för lång för att lusläsa nu men majoriteten av män som tar droger får homosexuella tendenser. Många hånglar, har sex eller faniserar om andra män. Har hört sjukt många män i drogkretsar som har hemliga dragningar åt män. Jag tror att det är mycket knark i kombination med porr som gör att det är fler än i det drogfria samhället.
Citera
2019-03-12, 04:18
Medlem
Hahaha, riktigt rolig läsning en sömnlös natt som denna!
Citera
2019-03-12, 13:30
Medlem
Haloperidols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Hade du sagt att ni runkade varandras kukar så hade jag köpt det, nu lyser dina homoerotiska källar-tankar igen.

Du är bög, bi eller sugen på annat bögeri, vilket jag inte lägger någon värdering i, blev mest sugen på att dra en lina bra tjack efter fin historia. Många år sen.

Jag fattar inte, om vi runkade av varandra, skulle detta göra hela berättelsen mindre gay? Hehe.

Tack! Ja, jag läste om den och ska jag med dra en lina nu. Tjack alltså
Citera
2019-03-12, 13:30
Medlem
Haloperidols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Texten är lite för lång för att lusläsa nu men majoriteten av män som tar droger får homosexuella tendenser. Många hånglar, har sex eller faniserar om andra män. Har hört sjukt många män i drogkretsar som har hemliga dragningar åt män. Jag tror att det är mycket knark i kombination med porr som gör att det är fler än i det drogfria samhället.

Mycket möjligt. Jag kände väl mest att jag ville testa på nåt nytt. Glad att jag gjorde det såhär i efterhand, en erfarenhet rikare!
Citera
2019-03-12, 13:31
Medlem
Haloperidols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalibreringskonst
Hahaha, riktigt rolig läsning en sömnlös natt som denna!

Tackar! Blev faktiskt rätt nöjd med min lilla uppsats.
Citera
2019-03-14, 22:02
Medlem
cowboy99s avatar
Fantastisk historia och bra skrivet! Molto bene
Citera
2019-03-22, 17:14
Medlem
Haha rolig läsning
Citera
2019-03-22, 17:38
Medlem
Sjukt bra skrivet! Skön historia, har du fler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in