2019-04-05, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Ja, nu kör vi igen.

Jag tror vi får se Jennie vara med som kvinnlig bonde och i en bra "giftas-ålder" (herregud,jag låter som jag är från 30-talet), sedan vore det ju skoj med en äldre bonde igen vilket kanske blir fallet.

Nu var det väl inte direkt någon "snygg-bonde" med? Inget ont om någon av böndernas utseende så men alla förstår vad jag menar ändå. Det är ingen hunk med som får 1000brev för att han ser så bra ut. Det tror jag gynnar programmet som sådant.

Förutom Jennie och gubben som jag tappat namnet på har jag svårt att tippa vilka två vi får se i rutan och därmed vilka som hamnar i KÅA

Jag tror att den bonden som gärna dansar får många brev!
Citera
2019-04-06, 07:39
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Jag tror att den bonden som gärna dansar får många brev!

Just ja, det är nog ett rätt bra "koncept" för att få mycket brev.

Förresten kändes det som det var rätt många "riktiga" bönder med denna gång vilket jag och många med mig efterfrågat.
Citera
2019-04-06, 09:56
Medlem
Citat:
Jag tror inte att det var någon av de som var med i programmet!

https://24kalmar.se/avslojar-olandsbonden-tvingas-bort_5f47e3f5

Tydligen en Ölandsbonde som inte fick vara med. Han finns fortfarande med på Lindas Instagram dock.

Aha, tack för info. Och det var ju bra att det upptäcktes redan på ett tidigt stadium.
Citera
2019-04-06, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Ja, nu kör vi igen.

Jag tror vi får se Jennie vara med som kvinnlig bonde och i en bra "giftas-ålder" (herregud,jag låter som jag är från 30-talet), sedan vore det ju skoj med en äldre bonde igen vilket kanske blir fallet.

Nu var det väl inte direkt någon "snygg-bonde" med? Inget ont om någon av böndernas utseende så men alla förstår vad jag menar ändå. Det är ingen hunk med som får 1000brev för att han ser så bra ut. Det tror jag gynnar programmet som sådant.

Förutom Jennie och gubben som jag tappat namnet på har jag svårt att tippa vilka två vi får se i rutan och därmed vilka som hamnar i KÅA

Japp dags igen .

Kan nog vara så, Jennie är den enda kvinnliga bonden som medverkar i år och då placeras hon på burken. Gubben som hette Uffe lär nog också hamna där, sen är det nog som du säger öppet för vem som hamnar var.

Nej sant, det var ingen typisk "snygg-bonde" med i år och som du säger tror jag också det kan gynna programmet, inte massor med brev från tjejer som är oseriösa och bara förälskat sig i en vacker utsida. Det kommer nog kännas mera genuint i år.
Citera
2019-04-06, 11:24
Bannlyst
Alexander från Dannike sitter som ledamot för Centerpartiet i kommunfullmäktige i Borås stad. Han nog locka till sig en del brudar.
Citera
2019-04-14, 21:37
Medlem
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/3jW5Ae/tv4-sparkar-bluff-bonden-fran-bonde-soker-fru

Det är spännande redan innan det hela visas på TV

Tack för länken! Det här kan blt oerhört spännande.
Citera
2019-04-19, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten

Håller med, spännande redan nu . Vill bara att det hela ska börja nu
Citera
2019-04-20, 09:29
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt

Nu ser inte jag jättemycket på fyran direkt men hur ofta vevas presentationerna av bönderna i reklamblocken där nu?
Vet att så gjorde tidigare men nu har jag bara sett en enda presentation en enda gång.
Citera
2019-04-20, 18:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten

Citat:

Hur menar ni att det blir mer spännande för att en bonde plockas bort före castingavsnittet? Ola är ju inte ens med där.
Citera
2019-04-20, 18:28
Medlem
Citat:

Ja det får snart dra igång -
Citera
2019-04-20, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Hur menar ni att det blir mer spännande för att en bonde plockas bort före castingavsnittet? Ola är ju inte ens med där.

Programet är spännande överlag tycker jag, har inget med att göra för Ola inte är med.
Citera
2019-04-20, 18:51
Medlem
Alla årets bönder verkar väldigt trevliga så blir nog en bra säsong att se framemot. Rent spontant känns det som att de är rätt lika varandra allihop eller så är det bara vinklat på det sättet. Man riktigt känner deras längtan att träffa någon att leva med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in