2019-03-08, 23:12
Medlem
Linda Lindorff ”smygpresenterar” bönderna på sin Instagram. Enligt Aftonbladet är det en av deltagarna som inte är singel...

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/vm4ldL/bonde-soker-fru-bluffen-deltagaren-inte-singel

Citat:
Just nu uppmanas sugna singlar att söka in till ”Bonde söker fru”.

Men enligt en källa med insyn lever en av årets bönder redan i en relation.

– Jag kan säga så här: alla bönder som är med i programmet längtar efter kärlek, säger TV4:s presskontakt Åsa Örtengren.

Vem är det som inte är singel?
Citera
2019-03-10, 18:38
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/3jW5Ae/tv4-sparkar-bluff-bonden-fran-bonde-soker-fru

Citat:
Nöjesbladet avslöjade att en av de tilltänka bönderna som skulle söka kärleken i årets upplaga av ”Bonde söker fru” inte var singel.

Enligt uppgifter till Nöjesbladet sparkas nu bonden ur programmet.

Och att han gjort sig skyldig till kontraktsbrott.

Det är spännande redan innan det hela visas på TV
Citera
2019-03-11, 10:17
Medlem
kostymnisses avatar
Hur tusan tänker man om man anmäler sig och inte är singel?
Jag kan förstå om man från anmälningstiden till det är dags för presentation, brevutdelning etc hinner träffa någon, man kan ju aldrig veta när kärleken slår till men att tro att man kan "blåsa" alla om att man är singel fast man inte är det är bra befängt agerat.
Citera
2019-03-11, 18:19
Medlem
Ingen som känner någon som känner någon som vet mer om detta?
Citera
2019-03-12, 08:51
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binju
Ingen som känner någon som känner någon som vet mer om detta?

Fråga i skvallerdelen?

Här är det ju själva programmet som diskuteras, och man undrar ju hur det kommer skötas nu, kommer man ta in en ny eller flyttas en upp från "kärlek åt alla" till "Bsf"?
Citera
2019-04-04, 20:00
Medlem
Inom kort presenteras bönderna på Tv4
Citera
2019-04-04, 20:18
Medlem
Tyckte hon Jennie var lite påfrestande. Hon kanske var nervös och förhoppningsvis lugnar ner sig sedan.
Citera
2019-04-04, 20:34
Medlem
Alexander verkar vara en positiv och framåt herre, om man säger så
Citera
2019-04-04, 22:28
Medlem
Roligt att ha sett årets bönder och jag tycker vid första anblicken att samtliga verkar trevliga och relativt okej spridning i ålder. Blir nog intressant att följa i höst och ska bli intressant att se vilka sökande som kan tänkas dyka upp, vilka 4 som hamnar på burken respektive i "Kärlek åt alla".

Nu längtar man ju till hösten så man får börja följa favoritprogrammet igen .
Citera
2019-04-04, 22:36
Medlem
Kollade lite mera i tråden nu och tydligen så ska det vara en av bönderna man fick se nu ikväll som inte var singel när Linda kom?! Då antar jag att dem får plocka in någon annan för att fylla den åttonde platsen, men det har ju produktionen lyckats med förut. Hoppas man får reda på vilken bonde det gällde också.
Citera
2019-04-05, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Kollade lite mera i tråden nu och tydligen så ska det vara en av bönderna man fick se nu ikväll som inte var singel när Linda kom?! Då antar jag att dem får plocka in någon annan för att fylla den åttonde platsen, men det har ju produktionen lyckats med förut. Hoppas man får reda på vilken bonde det gällde också.

Jag tror inte att det var någon av de som var med i programmet!

https://24kalmar.se/avslojar-olandsbonden-tvingas-bort_5f47e3f5

Tydligen en Ölandsbonde som inte fick vara med. Han finns fortfarande med på Lindas Instagram dock.
Senast redigerad av Bensprattel 2019-04-05 kl. 07:02.
Citera
2019-04-05, 11:03
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Roligt att ha sett årets bönder och jag tycker vid första anblicken att samtliga verkar trevliga och relativt okej spridning i ålder. Blir nog intressant att följa i höst och ska bli intressant att se vilka sökande som kan tänkas dyka upp, vilka 4 som hamnar på burken respektive i "Kärlek åt alla".

Nu längtar man ju till hösten så man får börja följa favoritprogrammet igen .

Ja, nu kör vi igen.

Jag tror vi får se Jennie vara med som kvinnlig bonde och i en bra "giftas-ålder" (herregud,jag låter som jag är från 30-talet), sedan vore det ju skoj med en äldre bonde igen vilket kanske blir fallet.

Nu var det väl inte direkt någon "snygg-bonde" med? Inget ont om någon av böndernas utseende så men alla förstår vad jag menar ändå. Det är ingen hunk med som får 1000brev för att han ser så bra ut. Det tror jag gynnar programmet som sådant.

Förutom Jennie och gubben som jag tappat namnet på har jag svårt att tippa vilka två vi får se i rutan och därmed vilka som hamnar i KÅA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in