2019-03-08, 14:21
Medlem
Hej, bor i en medelstor svensk stad och har blivit erbjuden en ny tjänst på Tyréns.
Jag undrar om det är någon här som har jobbat/jobbar på Tyrens och är insatt i hur deras arbetsklimat, löner, m.m. ser ut?
Är utbildad ingenjör med 5-10 års arbetslivserfarenhet.
Jag har googlat runt en hel del men hittat väldigt lite så jag prövar min lycka på Sveriges största forum(?)
Tack på förhand!
Citera
2019-03-09, 09:31
Medlem
Hittade denna informationen på deras hemsida men hade gärna velat höra från någon som jobbar där.
https://www.tyrens.se/sv/karriar/lediga-jobb/
Citera
2019-03-09, 22:23
Medlem
Faszoms avatar
Har inte jobbar pá Tyréns, men har haft lite kontakt med dem.

Jobbar i ungern, och förra sommaren var det en "forskningsgrupp" pá besök pá vár arbetsplats frán Tyréns i Göteborg. Dem var i ungern i samband med att undersöka grundvatten. De tittade pá bygget av en skyddsvall vid donau bland annat, sen hos oss och 2 andra byggen.
Vi byggde/ bygger en kontorsbyggnad med tvá váningar garage, de var nyfikna pá hur vi löste problemen med grundvattnet.

Dom var en grupp pá ca 20 personer, mest kvinnor.
Det verkar ju trevligt om man kan áka pá utlandsresor tillsammans. Deras lön frágade jag inte om dock.
Citera
2019-03-10, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faszom
Har inte jobbar pá Tyréns, men har haft lite kontakt med dem.

Jobbar i ungern, och förra sommaren var det en "forskningsgrupp" pá besök pá vár arbetsplats frán Tyréns i Göteborg. Dem var i ungern i samband med att undersöka grundvatten. De tittade pá bygget av en skyddsvall vid donau bland annat, sen hos oss och 2 andra byggen.
Vi byggde/ bygger en kontorsbyggnad med tvá váningar garage, de var nyfikna pá hur vi löste problemen med grundvattnet.

Dom var en grupp pá ca 20 personer, mest kvinnor.
Det verkar ju trevligt om man kan áka pá utlandsresor tillsammans. Deras lön frágade jag inte om dock.

Tack för svaret. Vet inte riktigt vad jag ska använda din information till... Men tack ändå.
Citera
2019-03-10, 10:18
Medlem
Faszoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HiOne
Tack för svaret. Vet inte riktigt vad jag ska använda din information till... Men tack ändå.

haha, det ger väl en minimal insikt. Du kan fá chansen att áka pá utlandsresor med jobbet.
Citera
2019-03-10, 12:23
Medlem
Det är väldigt förvånade att inte kunna hitta någon information om bolaget från deras egna anställda med tanke på att de har ca 2000 anställa i Sverige...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in