2006-03-01, 08:51
Bannlyst
Det går nog bara att förstora sin egen penis på ett sätt: Självförtroende. Intala dig själv att den är stor, att du kan tillfredställa en kvinna, att den är stor.
Citera
2006-03-01, 09:06
Medlem
Nedomanskys avatar
Den här hysterin om att vilja förstora kuken bottnar i damernas påståenden om att en stor kuk är bättre än en normalstor.
Citera
2006-03-01, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Om jag super och rumlar runt under några dagar i sträck, och under denna tid har mycket sex, så är det helt tydligt att kuken blir större. Så naturliga variationer förekommer, i mitt fall ganska extremt, så jag ser ingen anledning till att storleken inte skulle gå att påverka, åtminstone tillfälligt.

Misstänker att det har med frisättning av kväve att göra, men you tell me.
tragiskt detta

vad som troligen händer, är att en massa restprodukter som inte kan brytas ner samlas i kuken

har du bett någon lukta på den när den är i detta tillstånd?
Citera
2006-03-01, 15:43
Medlem
skumrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
tragiskt detta

vad som troligen händer, är att en massa restprodukter som inte kan brytas ner samlas i kuken

har du bett någon lukta på den när den är i detta tillstånd?

He he, tror inte den luktar vare sig bättre eller sämre an vad övriga kroppen gör efter en t.ex långhelg i Berlin, dvs en omisskännlig doft av sprit.

Ställer mig lite tvivelaktig till att slaggprodukter kan samlas där, men om jag får minsta indikation på att du är medicinskt kunnig böjer jag mig gärna på den punkten.

Men det är ett faktum att kuken blir större efter långvarig nötning av den art som det gärna blir när två koalabjörnar till fyllskallar skall ge sig på att kopulera klockan sex på morgonen. Det tar ju sin lilla tid, så att säga.
Men det kanske helt enkelt är så att den svullnar upp. Kanske har jag en latent allergi mot fitta?
Citera
2006-03-01, 18:37
Medlem
muddis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_
Ett argument till att penisförstoring faktiskt skulle funka är ju:

Undrar om alla porrskådisar har medfödda, naturliga falukorvar?

Inte funderat på att dom kanske blir porrskådisar av just den enkla anledningen? Att dom har jättekukar dvs. Ännu ett korkat och ogenomtänkt inlägg. USCH
Citera
2006-03-01, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muddi
Inte funderat på att dom kanske blir porrskådisar av just den enkla anledningen? Att dom har jättekukar dvs. Ännu ett korkat och ogenomtänkt inlägg. USCH

Jo, men alla "storkukade" män samlas på 1 och samma plats?

Skämt åsido, men det är ju ganska kul eftersom att porrskådisar själv har gjort reklam för "penisförstoringspiller" (något som troligtvis de ljugit om) t.ex.

Alla porrstjärnor har nog inte "otränade" kukar om man säger så.
Citera
2006-03-02, 02:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_
Alla porrstjärnor har nog inte "otränade" kukar om man säger så.

Det går inte att träna kuken för den består inte av muskler.
Det man kan göra är att leva ett någorlunda sunt liv så man undviker kärlsjukdomar (för kukens ståtlighet beror endast på hur mycket blod den är fylld med) och träna genom regelbunden motion och sånt för att höja kroppens förmåga att upprätthålla blodtillströmningen.

En del porrskådisar är naturbegåvningar när det gäller att hålla ett praktstånd vid filmning men det sägs att många använder droger för att få den att hålla ut och vara stor.

Som andra i tråden har sagt så är det helt onödigt att ha en längre kuk än genomsnittet, det gör bara ont.
Citera
2006-03-02, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GentleGiant
Det går inte att träna kuken för den består inte av muskler.

Jag har också svårt att tro att kuken skulle bli längre av tyngder t.ex.

Men kuken blir ju tjockare ( på ställena där man har handen såklart ) ju mer man runkar, hur kommer det sig isf?
Citera
2006-03-02, 13:22
Medlem
hug4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjär
tror denna går ut på att man lyfter ut penis några cm, men tror detta kan påverka "spänsten". Alltså inte förlängning utan för flyttning -> mer penis utaför kroppen.

till ovanstående:
ja, svällkroppar som används mer, fungerar mer effektivt

Men den blir ju synbart längre eller?
Citera
2006-03-03, 18:57
Medlem
Cincys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rounder
Hej,

Jag har hört, och tänkte fråga här, om någon vet att det ska finnas sätt att "träna" penisen att bli större? Typ som övningar sa en vän till mig, ja visste inte vad ja skulle tro iallafall.

Vad f*n skulle de vara för övningar då?

(notera att detta har ingenting med 'min' att göra, hehe)

På kondomeriet i Gbg finns det små skivstänger för den lille mannen. Jättesöta är de men hur mycket nytta de gör det vette tusan. Mig veterligen är mestadelen inte heller muskler så jag vet inte hur mkt man överhuvud taget kan träna upp storleken.
Citera
2006-03-04, 01:35
Medlem
CurryCurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cincy
På kondomeriet i Gbg finns det små skivstänger för den lille mannen. Jättesöta är de men hur mycket nytta de gör det vette tusan. Mig veterligen är mestadelen inte heller muskler så jag vet inte hur mkt man överhuvud taget kan träna upp storleken.

Det man tränar är en muskel som sitter inuti kroppen, inte själva penis. Det är för att få ökad spänst och hårdhet, vilket regleras av den muskeln (vars namn jag inte minns, men dess existens går inte att förneka), inte ökad storlek.
Citera
2009-04-04, 23:35
Medlem
För många år sedan tränade jag min med tyngder. Men det är inget jag rekomenderar... Minns att jag brukade ha rejäl värk i den efter jag tränat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in