Citat:
Fast nu tror jag som så här att hade inte jag haft bevis på att jag varit spärrad innan jag spelade på dessa sidor så hade jag varit chanslös men i och med att de faktiskt har på sina sidor att de har sammarbete med spelpaus / svensk spellicens vilket jag förstår att de flesta 2019 mer eller mindre blivit tvungna till att skriva under så har de ju faktiskt brytit på ett eller annat sätt brutit mot reglerna ,
för varför ska jag ha kunnat sätta in pengar och förlora för att sedan bli avstängd återigen det betyder att de valt att ta emot mina pengar min inte gett mig samma rättigheter som man ska kunna ha på ett riktigt konto? jag vet inte jag kanske är helt ute och cyklar men en viss chans borde jag kunna ha för att få tillbaka alla insättningar jag gjort , det är därför jag efterfrågar professionell hjälp eller någon jurist som kan besvara detta? eller om någon har tips på hur jag på bäst sätt kan vända mig till ?
jag förväntar mig inte att jag ska få pengar tillbaka men jag känner någonstans att när de väljer att stänga av mig samt gett mig möjlighet till att förlora pengar fast jag inte ska kunna så finns det ju faktiskt en chans för mig att begära tillbaka pengar .