Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-i-KBA
"riktigt jobb"??? Varför skulle dom jobba med annat när dom redan har ett jobb som ger dom oerhört mycket betalt???
Om de tjänar dessa summor på enbart Youtube, finns ingen orsak alls. Men det jag ser är att deras bolag gör. Jag är för klantig för att spåra det bakåt så att jag ser att rubbet kommer från just Youtube.
Men om du och alla andra i tråden har denna skill att se att Youtubekanalen Matkoma och deras samarbeteten med Statoil, Coca-Cola osv på kanalen gjort, så sade jag tidigare att jag backar.
Jag är bara så dum och oerfaren, så jag ser inte att alla intäkter kommer från Youtube och Youtubekanalens samarbeten med SJ, Pressbyrån osv. Så jag lyfte frågan "kan de eventuellt jobba 40h vecka inom bolaget men inte RUBBET på Youtube" för jag är naiv. My bad, your skill. Jag ser det inte, du gör, jag är inte engagerad eller kunning nog att se denna tydliga skillnad som du gör.
Vad mer än att jag lägger mig platt IGEN, förväntar du dig? Säger explicit ännu en gång att JAG inte ser sånt ni proffs i saken gör, och backar.