Citat:
Ursprungligen postat av
Stiert-Munning
Jag är helt övertygad om att de inte jobbar med något annat än Matkoma. Jag kan garantera dig att de inte förvärvsarbetar. Varför skulle de göra det? De lyfter mer än en miljon om året per skalle i lön och utdelning på att "jobba" fem timmar i veckan med en Youtubekanal. Varför skulle det överhuvudtaget finnas ett intresse för någon med sådana förutsättningar att jobba fyrtiotimmarsveckor på något sketet löneknog? Jag är en miljon procent säker på att det istället levs Rask-liv, fast utan tjack och runk.
Jag skyddar verkligen inte matkoma vanligtvis då deras content är brutalt dåligt sen en bra tid tillbaka men å haka upp sig på om de bara jobbar några timmar om dagen å "inte med något mer" är väl skitsamma? dessutom glömmer du av att det ändå är en del jobb administrativt, driva företaget osv. Reklam ska förhandlas, måsigt.se osv
Det stora problemet är ju bara att de är för lata å ointresserade, skiter fullständigt i alla kommentarer å vad folk tycker! nyckeln är ju inte antalet timmar man kanske jobbar per dag utan att man är produktiv å lite go i sig. RMM tror jag INTE jobbar 60 timmarsveckor heller men de bryr ju sig faktiskt om varenda liten detalj
Edit: man kan ju också blanda in JLC i detta som jag också tycker gör barnslig jävla pisscontent å sprutar ut 8 matvideos när de väl åker till Japan. Men inget mer än så, å dom nissarna har ju egna kanaler vid sidan om, spelar in filmer å tv serier.