2019-03-05, 20:03
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Inte alls. Dessa kommer alltid att vara extremt farliga människor som inte har något i vårt civiliserade samhälle att göra. Gå inte på deras snyfthistorier från fånglägren i Syrien om att de minsann aldrig har gjort någon något illa under IS-tiden, och hur de längtar efter ett vanligt liv i Sverige igen.

Deras mål i livet kommer alltid att vara att döda så många otrogna som möjligt. Skandal att vi släpper in dessa sjuka individer i landet igen.
Dessutom är dom ordentligt uppretade nu när IS har fallit i Syrien så dom är farligare än någonsin. Det kommer nog smälla ordentligt i Sverige redan detta året tack vare att vi tar in skiten.
2019-03-05, 20:12
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Oroar mig inte alls för islamister de är inget hot i Norden, högerextremister däremot dessa har mycket blod på sina händer
Så då är det ingen fara att vi tar in massa IS terrorister som dödat spädbarn, tvingat mammor äta upp sina barn, bränt ihjäl människor, huggit huvudet av fågar, använt barn och kvinnor som sex slavar osv. Nej för det ju högerextremisterna som har blod på sina händer enligt er vänstertroll
2019-03-05, 21:20
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Jag tror att de som nu flyr från en tid i IS har sett nog av våld och terror. De har insett sina misstag och att de blivit lurade och vill bara återvända till ett normalt liv igen.
Yeah right. De väntar på nästa tillfälle att kriga mot icke troende eller bara nästa hatfulla infall när macheten svingas mot oskyldiga individer.

Dödsstraff för samtliga återvändande vore ett normalt sätt att bota denna "cancer".
2019-03-05, 21:31
Medlem
jonlie76s avatar
Så vilka är de som föraktar vår västliga demokrati så till den milda grad att de är beredda att dö för att ställa till problem för oss men som samtidigt skall försörjas och skyddas av den samma.
Namn tack!
2019-03-05, 21:51
Medlem
dANiis avatar
Bör väl finnas någon grupp som kan neutralisera dessa.
2019-03-05, 22:16
Medlem
Vad trevligt med dessa undermänniskor på gatorna, nya ''regeringen'' fortsätter att briljera. Snart får väl Sverige sin 3:e terrorattack..
2019-03-05, 22:19
Medlem
Mubutus avatar
Citat:
Jag tror att de som nu flyr från en tid i IS har sett nog av våld och terror. De har insett sina misstag och att de blivit lurade och vill bara återvända till ett normalt liv igen.
Är du på riktigt? Har du en sett vad de har gjort därnere? Troligen inte...... Hoppas du får någon som granne!
2019-03-05, 22:21
Medlem
Citat:
De är så skadade sedan innan som kan skära av halsen på flickor utan att blinka att de planerar nästa steg, ett attentat, helst på politikerna själva som tillåtit och fortsätter att tillåta dessa galenskaper, även SVT kan vara nästa mål. Kanske blir det som i Bataclan.

Gud bevare mig.
2019-03-05, 22:25
Medlem
Mubutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Kanske blir det som i Bataclan.

Gud bevare mig.
Tror inte den du citerade ens vet vad som hände I Bataclan.
2019-03-05, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
De är så skadade sedan innan som kan skära av halsen på flickor utan att blinka att de planerar nästa steg, ett attentat, helst på politikerna själva som tillåtit och fortsätter att tillåta dessa galenskaper, även SVT kan vara nästa mål. Kanske blir det som i Bataclan.

Gud bevare mig.

Vi måste göra allt för att de inte ska se någon anledning att göra det. De behöver allt stöd de kan få när de kommer hem igen. De flesta verkar ju inte själva ha deltagit i några strider eller övergrepp. Det verkar ha handlat mest om att vårda skadade och laga mat. Utom skråmo då. Han kan gärna få dela cell med breivik.
2019-03-05, 22:43
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mubutu
Tror inte den du citerade ens vet vad som hände I Bataclan.

Man ska inte lyssna till white trash trailerpark knarkar flowerpower hashplant hippies... det vet vi vilka vänstertroll som lämnar bara lort efter sig här... Ja den som bor i husvagnen alltså ... Dom ser inte världen som den är utan som deras hjärna är ... dvs drogad
2019-03-05, 23:36
Bannlyst
Det kommer inte att hända, får du en andra chans till bra liv i sverige så kommer du ta den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in