2014-11-05, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sommerfelt
Angående Kaspersen: jag kan i princip bekräfta att en viss Reinfeldt har setts med (en ny) KK, på en semesterort

Ursäkta om jag fattar trögt men vilken KK har en viss Reinfeldt setts med?
Citera
2014-11-05, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skurgubben
Ursäkta om jag fattar trögt men vilken KK har en viss Reinfeldt setts med?
Kristin Kaspersen...
Citera
2014-11-05, 16:46
Bannlyst
Jo Kristin Kaspersen är ju omnämnd men här skulle det vara en (ny) KK med ordvits. Det skulle kunna uttolkas som Kim Kardashian från New York, om hon nu är därifrån. Men det är bara ett förslag till tolkning. Hoppas att Sommerfelt ger svaret.
Citera
2014-11-08, 09:15
Medlem
1900 poster är mycket så detta är kanske en upprepning. I veckan hörde jag från en andrahandskälla att anledningen till skilsmässan var att Filippa hade en affär med den säpovakt som sedan sköt sig. Om självmordet skrevs det om i media.
Citera
2014-11-08, 09:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
1900 poster är mycket så detta är kanske en upprepning. I veckan hörde jag från en andrahandskälla att anledningen till skilsmässan var att Filippa hade en affär med den säpovakt som sedan sköt sig. Om självmordet skrevs det om i media.

Jo, det har stötts och blötts tillräckligt i tråden.
Citera
2014-11-10, 00:43
Medlem
Har fått höra av en relativt säker källa att KK är Reinfeldts nya kvinna.
Citera
2014-11-10, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget

Då kan jag göra dig besviken för det var ingen SÄPO vakt som sköt sig. Det var en vakt / skyddsvakt från G4S, Securitas eller Svensk Bevakningstjänst, dvs en stationär vakt.
Citera
2014-11-10, 09:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kravman
Då kan jag göra dig besviken för det var ingen SÄPO vakt som sköt sig. Det var en vakt / skyddsvakt från G4S, Securitas eller Svensk Bevakningstjänst, dvs en stationär vakt.
Får dessa lov att bära tjänstevapen?
Citera
2014-11-10, 11:41
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Får dessa lov att bära tjänstevapen?

Det är ovanligt med vakter med skjutvapen men det finns.
Citera
2014-11-10, 13:50
Medlem
Sqeptisks avatar
Har han fått sitt FN-uppdrag än? "Flyktingkommisarie" eller något annat välbetalt "icke"-jobb borde passa honom väl. Har karln egentligen någonsin gjort något produktivt (förutom möjligen då styrt sverige i 8 år )?
Senast redigerad av Sqeptisk 2014-11-10 kl. 13:51. Anledning: Typo
Citera
2014-11-10, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bonzichrille
Har fått höra av en relativt säker källa att KK är Reinfeldts nya kvinna.

Kristin Kaspersen?

Enligt den här artikeln - från september i år - är det inte Reinfeldt hon har inlett en relation med:
http://stoppapressarna.se/svenskt/rykte-kristin-kaspersen-har-hittat-karleken-igen

Citat:
Enligt källor till tidningen har nämligen Kristin Kaspersen, 44, inlett en relation med Swedbanks VD Michael Wolf, 51.

Tidningen i fråga är den mycket trovärdiga Svensk Damtidning...
Citera
2014-11-10, 15:40
Medlem
länk
Reinfeldt om sitt nya liv – vill skriva en bok

Jag måste bara förhandla klart ett kontrakt så att jag kan börja skriva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in