2006-02-25, 00:07
Medlem
Ultimates avatar
yo
jag blir hemskt trött av snus, inte nikkokick utan jag kan knappt sitta rakt för att jag blir så trött.
Ede bara o snusa på tills de försvinner eller?
Citera
2006-02-25, 00:51
Medlem
Nefuss avatar
Ja vissa blir trötta av nikotin, vissa bara av cigg eller bara av snus. Botemedlet är att inte snusa eller leva med det.

Och om du en gång till skriver "yo" i början av ditt meddelande, tänker jag inte ens bry mig om att försöka hjälpa dig.
Citera
2006-02-25, 01:03
Medlem
DanSnows avatar
Nikotin gör ju så att kroppen dumpar ohemula mängder socker i blodet, så det kan ju vara därför.
Citera
2006-02-25, 12:03
Medlem
Vilken ångest det måste vara att inta morgon-snusen och veta att man kommer bli slapp.
Citera
2006-02-25, 14:38
Medlem
Trött av snus? Det har jag inte varit med om iaf. För mig är det snarare tvärt om, får jag inte mitt snus så blir jag en zombie. Testa att sluta om du klarar av det så märker du om du blir piggare .
Citera
2006-02-25, 18:23
Medlem
Lambis avatar
Är det värt att ta en snus i utbyte mot att du blir trött?
Citera
2006-02-25, 23:44
Medlem
Lånarn..
Någon som vet fall man kan bli trött efter några års snusande eller är det något som sätter igång direkt?
Citera
2006-02-25, 23:57
Medlem
micaeles avatar
Har aldrig känt att man blir trött av snus, trots mina 10 år med snus i foderluckan.
Dock känner man sig lugnare efter snusintag, t.ex. efter maten eller direkt på morgonen. Utan snus blir man kort och sur, speciellt på morgonkvisten.
Citera
2006-03-05, 18:46
Medlem
Ultimates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nefus
Och om du en gång till skriver "yo" i början av ditt meddelande, tänker jag inte ens bry mig om att försöka hjälpa dig.
Förlåt, jag ska förbättra mitt språk.

(Ledsen att det tagit tid o svara, jag har varit i fjällen)
Även om man blir trött är det ju rätt mysigt o snusa, skön kick och man blir glad. Jag planerar inte att sluta..
Citera
2006-03-06, 13:59
Medlem
Hmm jag blir trött av att röka. Snus är nog motsatta effekten faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in