2023-12-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Har inte sett programmet men går igenom FUP nu grundligt.
Är det om att han erkänner allt på Omegle med i programmet?

Han verkar vara gravt empatistörd. Idolen är Ted Bundy (Som kattplågaren och barnskådisen Joel som idag sitter på rättspsyk och förhoppningsvis får göra det livet ut också hade). För korkad för att genomföra brotten ordentligt eller att ens komma undan med någonting. Trots att han nekar till alla överfall döms han för allt.

Hans pappa verkar ju rätt efterbliven också, och sitter och käftar med polisen och menar på att han och hans fru är helt övertygade om att den här dåren är helt oskyldig till allt.
Antar att skammen (och IQ) spelar in en hel del här.

20 åring som smög runt med en hammare innan för jackan i flera år för att han var klen (i huvudet och fysiskt) och rädd. Försökte ge sig på en kille, vågade inte. Gav sig på en gammal man, bakifrån givetvis. Sen försökte han mörda en dam men försatte henne (endast) i coma i 3 månader, och förmodligen men för livet. Lyckad grabb!

Vad för funktion tillför denna halvmänniska vårat samhälle och varför kan man inte vårda honom medicinerad på en institution istället för i resten av hans totalt miserable liv?

Ibland önskar till och med jag dödsstraff i Sverige.
Och han kommer ut nästa år? Han borde sitta på Rättspsykiatrisk vård resten av hans liv. Definitivt för farlig för att släppas ut
Citera
2023-12-13, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonoo
Och han kommer ut nästa år? Han borde sitta på Rättspsykiatrisk vård resten av hans liv. Definitivt för farlig för att släppas ut

Ja, jag är väldigt angelägen om att höra om vårdbilden här. Vad har han genomgått, hur har han förändrats? Går sånt att få reda på någonstans på något sätt?

Annars har ju ingenting ändrats från att han planlöst smög omkring i skogen och spanade på sina offer med en hammare innanför jackan. (Likt den där fetknoppen som ströp ihjäl en ung tjej i ett joggingspår för några år sedan.)

Vad säger att han inte kommer försöka begå något igen? Mediciner lär väl inte hjälpa mot en personlighetsstörd med svaga ickenärvarande föräldrar?
Citera
2023-12-14, 00:48
Medlem
Svärjes avatar
Citat:
Har inte sett programmet men går igenom FUP nu grundligt.
Är det om att han erkänner allt på Omegle med i programmet?
Han verkar vara gravt empatistörd. Idolen är Ted Bundy (Som kattplågaren och barnskådisen Joel som idag sitter på rättspsyk och förhoppningsvis får göra det livet ut också hade). För korkad för att genomföra brotten ordentligt eller att ens komma undan med någonting. Trots att han nekar till alla överfall döms han för allt.
Hans pappa verkar ju rätt efterbliven också, och sitter och käftar med polisen och menar på att han och hans fru är helt övertygade om att den här dåren är helt oskyldig till allt.
Antar att skammen (och IQ) spelar in en hel del här.
20 åring som smög runt med en hammare innan för jackan i flera år för att han var klen (i huvudet och fysiskt) och rädd. Försökte ge sig på en kille, vågade inte. Gav sig på en gammal man, bakifrån givetvis. Sen försökte han mörda en dam men försatte henne (endast) i coma i 3 månader, och förmodligen men för livet. Lyckad grabb!
Vad för funktion tillför denna halvmänniska vårat samhälle och varför kan man inte vårda honom medicinerad på en institution istället för i resten av hans totalt miserable liv?
Ibland önskar till och med jag dödsstraff i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av VoDkA1999
https://mega.nz/folder/jjIEBYRY#heBpoeUpmvA_glaJKxJuhA
heBpoeUpmvA_glaJKxJuhA
Decryption key^^^
Tacka mig senare bror
Tack för FUP-länken, den funkar.

Samuel Redin
1999 04 02 - 0451

https://cdn-60af8ab5c1ac185aa47c464b...muel-1-FUP.jpg
Citera
2024-02-28, 21:26
Medlem
Är Samuel Redin 19990402-0451 ute nu?
Citera
2024-10-28, 16:59
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svärje
Tack för FUP-länken, den funkar.

Samuel Redin
1999 04 02 - 0451

https://cdn-60af8ab5c1ac185aa47c464b...muel-1-FUP.jpg

Är den där lilla fittan ute i frihet nu?
Citera
2024-11-07, 13:29
Medlem
Svärjes avatar
Citat:
Är Samuel Redin 19990402-0451 ute nu?
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Är den där lilla fittan ute i frihet nu?
Vet ej. Känner att jag måste göra inlägg. Denna apa är riktigt farlig. Vänsterextremist och låg våldströskel är ingen bra kombo. Förvisso är många så men Samuels hjärnkapacitet är på extremt låg nivå.

https://mega.nz/folder/jjIEBYRY#heBpoeUpmvA_glaJKxJuhA
Citera
2024-12-20, 19:51
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Vilket fegt dampmongo. Kan ju knappt prata heller.
Citera
2025-04-07, 23:18
Medlem
Är Samuel Redin frisläppt? Var i landet bor han nu? Han känns sjukt farlig och en tidsfråga innan han begår nytt våldsbrott.
Citera
2025-04-07, 23:23
Medlem
Asså Samuel Redin står skriven på Näckrosvägen 37 i Solna tillsammans med föräldrar och lillasyster men han behöver ju inte bo där för det, tänker jag. Nån som vet?
Citera
2025-11-12, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalaSthlm
Asså Samuel Redin står skriven på Näckrosvägen 37 i Solna tillsammans med föräldrar och lillasyster men han behöver ju inte bo där för det, tänker jag. Nån som vet?

Känner också att han borde vara under uppsikt. Står det inte särskild adress när man är på rättspsyk?

Är han ute redan alltså?!
Citera
2025-11-12, 11:46
Medlem
Klickar man på adressen i Solna kommer det upp en boxadress i Sundsvall som jag tror tillhör
RPK sluten- och öppenvårdskliniken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in