När jag läste tråden tidigare idag så låg den fortfarande på vanliga AÄ och jag reagerade på hur trådstarten var formulerad, att sidan såldes in för att vara mycket mer än vad den faktiskt var. Men det i sig är ju inget regelbrott och bör inte heller vara det, det ska ju inte vara mot 1.01 att rekommendera någonting i positiva ordalag.
Däremot håller jag med om att det kanske är konstigt den hamnat på Nyheter. Finns ju inget nyhetsvärde i en random social media-sida och den har mindre uppmärksamhet än allt annat på Nyheter just nu, tråden har bara ca 2300 visningar och 40 svar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sugminstorasalta
Jag antar att du med "nyheter" menar "aktuella ämnen". Hur vet du att moderatorn ifråga placerat den där? Moderatorer KAN lägga trådar där, men de hamnar även där av automatik. Dessutom kan det ha varit en annan moderator.
Nä, jag tror bara trådar som lyfts dit hamnar där. När vissa trådar ffa om brott exploderar så kan man se att de ligger och toppar vanliga AÄ ett tag innan de hoppar upp.
Citat:
Ursprungligen postat av
kakelpanna
Ah, en random flashbackare påstår en sak. Det måste jag ju lita på.
Kul med lite klassiskt skolade retoriker på forumet, läste du också på förskolan Solstrålen?