2022-02-14, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nyhet för iår Bobbo har bantat ner sig 100 kg, han ser helt värdsfrånvänd ut haha
Haha! Ja, hans förändring överskuggar ALLT annat i serien. Och de gör inte ens en grej av det. Slarvigt!

Annars är ju behållningen med serien att få se lite trevlig skärgårds/sommar-idyll med fåniga skämt. Att manuset är på lokalrevy-nivå får man leva med. Och Rakel W är alltid söt!
Citera
2022-02-14, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Haha! Ja, hans förändring överskuggar ALLT annat i serien. Och de gör inte ens en grej av det. Slarvigt!

Annars är ju behållningen med serien att få se lite trevlig skärgårds/sommar-idyll med fåniga skämt. Att manuset är på lokalrevy-nivå får man leva med. Och Rakel W är alltid söt!
Göra en grej av det? Hur tänkte du nu? Manuset är ju klart innan dom visste han gått ner i vikt.
Jag tycker iaf han ser bra ut,både nu och innan.
Rakel gillar jag inte alls,hon påminner om Annie Lööf.

Den bästa i serien är ju helt klar Meltzer! Vilken mimik,vilket skådespeleri!
Citera
2022-02-17, 10:27
Medlem
jocke51s avatar
Serien är som Solsidan fast utan manus. Sett några avsnitt och det är en typiskt B-serie. Vissa sekvenser småkul men många fler så jävla platta att man undrar hur desperata skådespelarna var när de tackade ja till detta? Krister Henriksson… för helvete!!!
Citera
2022-02-19, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durango80
Va fan Bobbo är ju inte samma karaktär länge. Han bantade bort sin humor och sitt glada humör också. Plus att han är 20år äldre ut.

Den här serien har gått för länge nu. Blir sämre och sämre.

Fattar inte heller varför han blivit så tjurig/bitter. Det kan ju inte ha med viktnedgången att göra. Han som var en sån nallebjörn förut.
Citera
2022-02-23, 19:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Vilken jävla dag går nya säsongen på tv?
Citera
2022-02-26, 21:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Vilken dag visas stundande könsbyte på tv?
https://www.discoveryplus.com/se/vid...dande-konsbyte
Citera
2022-02-26, 21:26
Medlem
Citat:
Vilken dag visas stundande könsbyte på tv?
https://www.discoveryplus.com/se/vid...dande-konsbyte

Det är inte som du tror.
Citera
2022-02-26, 23:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det är inte som du tror.
Jag förstår att du pratar om innehållet, men det står inte nånstans på kanal5 vilken dag det visas i tv, det var det du skulle svara på

Det har gått 1 vecka sedan förra avsnittet, varenda dag har jag kolat tv guiden och avsnitt 2 finns inte, och jag minns inte vilken dag jag såg debuten för denna säsong förra veckan
Citera
2022-02-26, 23:48
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Jag förstår att du pratar om innehållet, men det står inte nånstans på kanal5 vilken dag det visas i tv, det var det du skulle svara på

Det har gått 1 vecka sedan förra avsnittet, varenda dag har jag kolat tv guiden och avsnitt 2 finns inte, och jag minns inte vilken dag jag såg debuten för denna säsong förra veckan
Såg i kväll att det går repriser från förra säsongen på kanal 5 och samtidigt går den nya säsongen på kanal 9. Båda klockan 21.

Det kommer antagligen fortsätta så framöver på lördagar. Så det är kanal 9 som gäller.
Senast redigerad av exoticspice 2022-02-26 kl. 23:51.
Citera
2022-02-27, 14:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Såg i kväll att det går repriser från förra säsongen på kanal 5 och samtidigt går den nya säsongen på kanal 9. Båda klockan 21.

Det kommer antagligen fortsätta så framöver på lördagar. Så det är kanal 9 som gäller.
Tackar, det förklarar allt, vem fan kollar tv guiden på Kanal9
Citera
2022-02-27, 18:11
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Tackar, det förklarar allt, vem fan kollar tv guiden på Kanal9
Hallå där,

Jag är ledsen för att jag tror att jag har gett dig fel uppgifter. Det första avsnittet gick den 13/2 - en söndag. Men när jag kikar på kanal 5 på söndagar så hittar jag den inte. I kväll t.ex. så går den inte. Jätterörigt. Det verkar vara på kanal 5 i alla fall men har inte lyckats klura ut vilken dag.

https://allatvserier.nu/sommaren-med...6-del-1-av-12/
Citera
2022-02-27, 18:49
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Hallå där,

Jag är ledsen för att jag tror att jag har gett dig fel uppgifter. Det första avsnittet gick den 13/2 - en söndag. Men när jag kikar på kanal 5 på söndagar så hittar jag den inte. I kväll t.ex. så går den inte. Jätterörigt. Det verkar vara på kanal 5 i alla fall men har inte lyckats klura ut vilken dag.

https://allatvserier.nu/sommaren-med...6-del-1-av-12/
Första avsnittet på senaste säsongen visades på en söndag på kanal 5. Sedan har jag varken sett eller hört något om avsnitt 2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in