2019-10-11, 20:09
Medlem
Skn podd! Avnjuts bst med grs och whiskey!
Jonas, finns Zoloft som stolpiller? Diggar inte att svlja eller ska jag kra Haldol direkt? Ska nog frga min urolog om saken ocks. 🤔
Citera
2019-10-19, 12:56
Medlem
Konfirmationslger med T-rd var vl tillomed roligare n vanligt eller var jag bara vldigt lttroad, naken och mottaglig?
Citera
2019-10-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lambipap
Konfirmationslger med T-rd var vl tillomed roligare n vanligt eller var jag bara vldigt lttroad, naken och mottaglig?

Ned, var riktigt bra grejer
Citera
2019-10-23, 06:52
Medlem
ettanollans avatar
Var r Jonas ifrn? Han snackade om Lvnger m.m.
Citera
2019-10-25, 10:07
Medlem
svensken77s avatar
I senaste avsnittet r (du) Jakob kung.. Bde angende utseende idealet och sgningen av han snorvalpen han/du pratade om i klimatfrgan..
Och (du) Jonas r ocks oftast bra sklart..
(Parenteserna r fr att dom verkar lsa hr och br sledes inte bryta mot nn regel hr? )
Citera
2019-11-03, 11:46
Medlem
brandvarnares avatar
Vi vill hra mera om Bosse Hansson!
Citera
2019-11-10, 13:34
Medlem
Barbacka betyder utan sadel, allts ingen sadel. Rider man utan brallor r man bararslad 😁
Citera
2019-11-16, 14:38
Medlem
Nu har aftonhoran skrivit om Off Limits https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...a-vara-kanslor
Citera
2019-11-16, 20:20
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Nej nej nej nej nej! Bgjonas! Inte gra reklam fr smsln! 😩
Citera
2019-11-16, 20:25
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Nej nej nej nej nej! Bgjonas! Inte gra reklam fr smsln! 😩
Haha, man fattar ju att han inte gillade att sga det. S genomskinlig, som alltid med reklam.

Annars tycker jag jonas ska ha mer cred. Riktigt bra och rolig radiopratare.
Citera
2019-11-17, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
I slutet av frra ret startade Jonas och Jakob frn Rockklassikers "Morgonrock" podden "Off Limits" dr de pratar lite lngre om mnen som inte ftt plats i morgonradion. Vldigt humoristisk podd helt utan politisk korrekthet. De har bl.a. kritiserat anvndandet av ordet "IS-tervndare" och hnat diverse politiker. Allt med en stor dos oursktande humor.

Ngon mer som lyssnar troget varje fredag?

*gsp*, att lyssna p en som trlar p Flashback fr att f till material till sin show och som gr p psykmediciner och betalar alla rkningar i sitt sambofrhllande fr att f knulla lite lter som han huserar en prostituerad. sedan har vi den andre med lg intelligens som jobbar svart fr att kunna bo i en villa och kunna knna att han r smart fr att han gr det.

verkar som man kan lgga tiden p ngot annat och bttre n att lyssna p tv vlknda frlorare. r du smartare n jag? tror inte det.
Citera
2019-11-17, 14:51
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -VoDKa-
Och Jakobs kommentar angende Moderaternas valaffisch "Hejd stldligor" var klockren.
"Borde man inte skriva hejd stldligor p rumnska s dom fattar ocks?"

Borde man inte skriva hejd stldligor p Romani, vore mer korrekt. Den vrsta sortens PK-ism r den som utger sig fr att vara icke-PK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in