2019-10-11, 20:09
Medlem
Skön podd! Avnjuts bäst med gräs och whiskey!
Jonas, finns Zoloft som stolpiller? Diggar inte att svälja eller ska jag köra Haldol direkt? Ska nog fråga min urolog om saken också. 🤔
Citera
2019-10-19, 12:56
Medlem
Konfirmationsläger med T-röd var väl tillomed roligare än vanligt eller var jag bara väldigt lättroad, naken och mottaglig?
Citera
2019-10-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lambipap
Konfirmationsläger med T-röd var väl tillomed roligare än vanligt eller var jag bara väldigt lättroad, naken och mottaglig?

Nedå, var riktigt bra grejer
Citera
2019-10-23, 06:52
Medlem
ettanollans avatar
Var är Jonas ifrån? Han snackade om Lövånger m.m.
Citera
2019-10-25, 10:07
Medlem
svensken77s avatar
I senaste avsnittet är (du) Jakob kung.. Både angående utseende idealet och sågningen av han snorvalpen han/du pratade om i klimatfrågan..
Och (du) Jonas är också oftast bra såklart..
(Parenteserna är får att dom verkar läsa här och bör således inte bryta mot nån regel här? )
Citera
2019-11-03, 11:46
Medlem
brandvarnares avatar
Vi vill höra mera om Bosse Hansson!
Citera
2019-11-10, 13:34
Medlem
Barbacka betyder utan sadel, alltså ingen sadel. Rider man utan brallor är man bararslad 😁
Citera
2019-11-16, 14:38
Medlem
Nu har aftonhoran skrivit om Off Limits https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...a-vara-kanslor
Citera
2019-11-16, 20:20
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Nej nej nej nej nej! Bögjonas! Inte göra reklam för smslån! 😩
Citera
2019-11-16, 20:25
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Nej nej nej nej nej! Bögjonas! Inte göra reklam för smslån! 😩
Haha, man fattar ju att han inte gillade att säga det. Så genomskinlig, som alltid med reklam.

Annars tycker jag jonas ska ha mer cred. Riktigt bra och rolig radiopratare.
Citera
2019-11-17, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
I slutet av förra året startade Jonas och Jakob från Rockklassikers "Morgonrock" podden "Off Limits" där de pratar lite längre om ämnen som inte fått plats i morgonradion. Väldigt humoristisk podd helt utan politisk korrekthet. De har bl.a. kritiserat användandet av ordet "IS-återvändare" och hånat diverse politiker. Allt med en stor dos oursäktande humor.

Någon mer som lyssnar troget varje fredag?

*gäsp*, att lyssna på en som trålar på Flashback för att få till material till sin show och som går på psykmediciner och betalar alla räkningar i sitt samboförhållande för att få knulla lite låter som han huserar en prostituerad. sedan har vi den andre med låg intelligens som jobbar svart för att kunna bo i en villa och kunna känna att han är smart för att han gör det.

verkar som man kan lägga tiden på något annat och bättre än att lyssna på två välkända förlorare. Är du smartare än jag? tror inte det.
Citera
2019-11-17, 14:51
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -VoDKa-
Och Jakobs kommentar angående Moderaternas valaffisch "Hejdå stöldligor" var klockren.
"Borde man inte skriva hejdå stöldligor på rumänska så dom fattar också?"

Borde man inte skriva hejdå stöldligor på Romani, vore mer korrekt. Den värsta sortens PK-ism är den som utger sig för att vara icke-PK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in