2021-04-29, 08:41
Medlem
Tycker poden fick ett lyft nr J lmnade och HW tog ver. Men det r ju Jonas som r podens stora stjrna. Killen r ju ett geni trots att han r rtta.
HW verkar ha en sund instllning till minoriteter.
Han knns mer ltthger n sossig.

Namnfrslag:

Prussiluskan och Herr Nilsson
Bergmans stjrtgossar
Min osanning
Petris kompisar
P Brolins olsta gta
Fakta och en hel del gissningar poden
Podloft Och Podotrax
Citera
2021-04-29, 11:49
Medlem
Ni har fortfarande kvar bilden p Jonas o Jakob i appen Podcaster fr Off limits i iPhone
Citera
2021-05-07, 08:09
Medlem
AldrigGeUpps avatar
Jmfr med gamla avsnitt. Jakob hll en vsentlig hgre niv/roligare n denna trtta miljpartist (vad han nu heter) som bisitter nu. Stjrnstopp.
Citera
2021-05-10, 00:06
Medlem
Perfekt att lyssna p nr man r hjrndd och utrttar ngot monotont skitjobb och inte vill trtta ut de sm gr allt fr mycket.

Hjrnddas hjltar podden.
Citera
2021-05-13, 08:52
Medlem
KvinnaMotFeminisms avatar
Det r vldigt sknt att slippa Jakob Dtrist och hans kappvndande. Hans kallar en spade fr en spade, precis som Jonas. Inte konstigt att de ft skerhetshot mot sig, s blir det ju nr man sger sanningen.
Citera
2021-05-13, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvinnaMotFeminism
Det r vldigt sknt att slippa Jakob Dtrist och hans kappvndande. Hans kallar en spade fr en spade, precis som Jonas. Inte konstigt att de ft skerhetshot mot sig, s blir det ju nr man sger sanningen.

Jass har H.W anlitat en rysk trollarme fr att sprida sossepropaganda?? Gissa vad! Ingen gr p det tramset.

H.W r en varannan-mnniska. 50% av avsnitten r ren dynga men 50% av avsnittet angrnsar till ett kulturellt msterverk. Varfr r det s? Jag misstnker att det har med Bergman V.S Lindskow att gra dr den frstnmnde med sitt kulturella bagage str fr verkshjd och den sistnmnde fr ja vad fan ska det frestlla egentligen?

Jake the snake lr vi aldrig mer f hra tillsammans med Jonas i det som en gng var poddarnas pod #1.

H.W gr s gott han kan med sina verktyg, men man fr aldrig glmma att hans verktygslda fick han frn sin tid p SVT och det lyser igenom i deras konstanta snack om att Public service r viktigt och att Dan Eliasson r en bra kille.

r det fler som saknar nr Jake the snake psykar loss totalt s fort mnet om assistansfusk tas upp?

Namnfrslag:
1. Jonas, och den som fr stunden jobbar fr lgsta lnen.

2. Det var bttre frr.

3. STNG AV!!

Sluta fresten att skicka en massa PM och Mail till mig jag r allts INTE Carolas riktiga manager!!
Citera
2021-05-19, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Jass har H.W anlitat en rysk trollarme fr att sprida sossepropaganda?? Gissa vad! Ingen gr p det tramset.

H.W r en varannan-mnniska. 50% av avsnitten r ren dynga men 50% av avsnittet angrnsar till ett kulturellt msterverk. Varfr r det s? Jag misstnker att det har med Bergman V.S Lindskow att gra dr den frstnmnde med sitt kulturella bagage str fr verkshjd och den sistnmnde fr ja vad fan ska det frestlla egentligen?

Jake the snake lr vi aldrig mer f hra tillsammans med Jonas i det som en gng var poddarnas pod #1.

H.W gr s gott han kan med sina verktyg, men man fr aldrig glmma att hans verktygslda fick han frn sin tid p SVT och det lyser igenom i deras konstanta snack om att Public service r viktigt och att Dan Eliasson r en bra kille.

r det fler som saknar nr Jake the snake psykar loss totalt s fort mnet om assistansfusk tas upp?

Namnfrslag:
1. Jonas, och den som fr stunden jobbar fr lgsta lnen.

2. Det var bttre frr.

3. STNG AV!!

Sluta fresten att skicka en massa PM och Mail till mig jag r allts INTE Carolas riktiga manager!!

Men varfr lyssnar du? Jag brjar tro du trollar och r Jake the snake etc etc eller nn av Lindskows lakejer och ska rra om i grytan. Du r trkig som predikar vecka in och vecka ut om att du avskyr H.W Och att podden numer r dlig... kom med ngot nytt?

P.s? r det dig man kontaktar om man vill boka Carola? Min mamma fyller 60 snart och vill ha en ensam-show av Sveriges Diva nr 1. D.s
Citera
2021-05-19, 17:48
Medlem
KronPelles avatar
Jag brjade lyssna p Rockklassikers morgonprogram och fastnade fr hur frisprkiga dom r och jag lskar det. Kollade upp podden och lyssnade p 1 avsnitt och nu r jag en trogen Spotifyfljare.

Snt som dom ger oss har man inte kunnat njuta sen 1990 pga dagens PK-Sverige och jag kommer fortstta lyssna, sponsra och rekommendera.

Inte ngon jvla socialdemokratisk skitsnack, det behver det svenska folket.
Citera
2021-05-25, 03:46
Medlem
SkepticalHippos avatar
Men vad fa-aaaan! Trogen lyssnare frn start eftersom jag lyssnade p Rockklassikers morgonprogram d podden drog igng. Fljer massvis med poddar idag men detta var den frsta och r fortfarande den enda med tv personer som pratar utan att ha en dokumentr grund.

Nu, jag vet inte hur mnga avsnitt efter att Hans tog ver, s insg jag att han inte r samma person som Hans Rosenfelt frn Parlamentet... Knner mig lurad.

Jag har vant mig vid Hans medverkan nu (ven om jag kanske fr vnja mig ytterligare lite nu nr jag gtt och trott att han var fel Hans) och tycker att han r trivsam och rolig. Saknade till en brjan Jakobs kvickhet men nu nr minnet bleknat och jag "lrt knna" Hans (fast tydligen inte tillrckligt vl) s tycker jag att podden r perfekt i den hr sammansttningen ocks.

Jag tycker fr vrigt att om podden nu ndvndigtvis ska byta namn s vore det enda rtta namnet "Rullar vi?".
Citera
2021-05-26, 06:23
Medlem
Lyssna p - Hur faaasaaaan!?!?!? avsnittet igen s konstaterar man snabbt att det enda rimliga namnfrslaget r: Det var bttre frr.

HW har gjort ett par riktigt bra avsnitt p sistone, nr han skulle ge pengarna till Jonas frra veckan var extrem LOL.

Han m vara grsosse, men han r rtt rolig fr att vara grsosse.
Citera
2021-05-26, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Men varfr lyssnar du? Jag brjar tro du trollar och r Jake the snake etc etc eller nn av Lindskows lakejer och ska rra om i grytan. Du r trkig som predikar vecka in och vecka ut om att du avskyr H.W Och att podden numer r dlig... kom med ngot nytt?

P.s? r det dig man kontaktar om man vill boka Carola? Min mamma fyller 60 snart och vill ha en ensam-show av Sveriges Diva nr 1. D.s

Hell keftn din!!

Du kan fan vara trkig sjlv, r du mjligtvis HWs trollkonto??

Jag har ju fr fan gett Dig (HW) massvis med konstruktiv kritik och positiv feedback. Det enda jag vill ha r en jvligt bra Onsdag frmiddag i mina ron nr jag jobbar, precis som jag har haft dom senaste ren och sen kommer du och gnller. Vad har du sjlv gjort fr att bidra??
Citera
2021-05-26, 08:27
Medlem
Fr vrigt vldigt roligt era muppar som mailar frn DN och Aftonbladet och vill ha kommentarer frn mig angende Carolas framtrdande i Eurovision.

Moderator!! Kan jag byta namn till ngot annat, typ Pernilla_Wahlgrens_manager???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in