Citat:
Ursprungligen postat av
KvinnaMotFeminism
Det r vldigt sknt att slippa Jakob Dtrist och hans kappvndande. Hans kallar en spade fr en spade, precis som Jonas. Inte konstigt att de ft skerhetshot mot sig, s blir det ju nr man sger sanningen.
Jass har H.W anlitat en rysk trollarme fr att sprida sossepropaganda?? Gissa vad! Ingen gr p det tramset.
H.W r en varannan-mnniska. 50% av avsnitten r ren dynga men 50% av avsnittet angrnsar till ett kulturellt msterverk. Varfr r det s? Jag misstnker att det har med Bergman V.S Lindskow att gra dr den frstnmnde med sitt kulturella bagage str fr verkshjd och den sistnmnde fr ja vad fan ska det frestlla egentligen?
Jake the snake lr vi aldrig mer f hra tillsammans med Jonas i det som en gng var poddarnas pod #1.
H.W gr s gott han kan med sina verktyg, men man fr aldrig glmma att hans verktygslda fick han frn sin tid p SVT och det lyser igenom i deras konstanta snack om att Public service r viktigt och att Dan Eliasson r en bra kille.
r det fler som saknar nr Jake the snake psykar loss totalt s fort mnet om assistansfusk tas upp?
Namnfrslag:
1. Jonas, och den som fr stunden jobbar fr lgsta lnen.
2. Det var bttre frr.
3. STNG AV!!
Sluta fresten att skicka en massa PM och Mail till mig jag r allts INTE Carolas riktiga manager!!