2019-03-12, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Syftade givetvis på hur det kommer att införlivas i PH.

Jo det förstod jag, men det är ju givet att det kommer hända eftersom sagan slutar så?
Citera
2019-03-12, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkelulz
Småstadstjej som efter en gnutta uppmärksamhet måste visa sig "totalcrazy" och tar varenda tillfälle dom får att prata om sin "fiffi" eller strula med första bästa.

den äckligaste typen av tjejer som finns i min mening, men antar att vissa faller för sånna

Riktigt synd, hon gick från en 9:a till 6:a i mina ögon...
Citera
2019-03-12, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Det är populärt bland de manliga deltagarna att framhäva att dom är manipulativa. Har aldrig hört en person som har en riktig manipulativ personlighet erkänna det och då har jag träffat ett antal genom åren.

Ni förstår väl att det är påklistrat av TV produktionen? De hypar upp deltagarna att överdriva och sälja in sig själva till tittarna.

Vad hade ni själva sagt för att komma med om ni var desperata?

Sen att det var korkat sagt är en annan femma.
Citera
2019-03-12, 16:48
Medlem
Senast redigerad av BarrackObama 2019-03-12 kl. 17:02.
Citera
2019-03-12, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalas911
Jag tycker allt de säger är Skitsnack. De påstår hur de ska röra om i grytan, spela spelet och liknande. Men så fort de får lite press på sig så vågar de inte ta ngt beslut

Röra om i grytan har man hört så många gånger men inget händer. Mycket snack och lite tango.
Citera
2019-03-12, 17:00
Medlem
Hur kan dom visa när deltagarna sitter och skiter på toa (samt torkar sig i röven)? Seriöst, det e groteskt. Hur tänker produktionen egentligen?
Citera
2019-03-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWTC
Hur kan dom visa när deltagarna sitter och skiter på toa (samt torkar sig i röven)? Seriöst, det e groteskt. Hur tänker produktionen egentligen?

Dom tänker säkerligen inte alls!
Inte kan dom väl tro att tittarna vill se.
Citera
2019-03-12, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarrackObama

Citera
2019-03-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Citera
2019-03-12, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarrackObama

Fan, den är svår.

Odiskret i samband med Paradise Hotel ger mig en lika stark bild i huvudet av båda två.
Citera
2019-03-12, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Ja, hon skriver ju själv på sin instagram att det är en vitiligofläck, så då får man väl anta att hon har varit och fått den diagnostiserad kanske: https://www.instagram.com/p/BZ35F7BBO4v/

Såvida det nu inte bara är något som någon i hennes närhet har sagt vid något tillfälle och som sedermera blivit taget som sanning.
HaHa Vitiligo fläcken är inte hennes största problem, kolla in hennes anknäbbs läppar, det är ju helt ute 2019..
Citera
2019-03-12, 19:02
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askkungen
Den deltagaren som förtjänar att vinna PH mest är utan tvekan Ludde. Han har störst kuk, får ligga med flest brudar, har en fräsch solbränna och bor i Thailand.

Heja Ludde!!!!!!!!

Han har i särklass störst mansbröst också. Som två taxöron hänger dom nästan ner till naveln på honom, fast du kanske tänder på sånt. Grattis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in