2020-07-05, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinpetrol
Koppling mellan bombhotet i Upplands-Bro och dubbelmord

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...edaren-gripits

Jag kan säga såhär bronätverket har växt till sig senaste 12 månaderna och det är jävligt stort kriminellt nätverk, de har tagit över hela upplands-bro kommun och kan göra precis vad det vill. Det har folk överallt och man ska inte underskatta dessa grabbar och jag tror att när nånting händer då kmr det smälla så in i bomben. Underskatta inte dessa är allt jag säger!
Citera
2020-07-05, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabelmannen99
Jag kan säga såhär bronätverket har växt till sig senaste 12 månaderna och det är jävligt stort kriminellt nätverk, de har tagit över hela upplands-bro kommun och kan göra precis vad det vill. Det har folk överallt och man ska inte underskatta dessa grabbar och jag tror att när nånting händer då kmr det smälla så in i bomben. Underskatta inte dessa är allt jag säger!

Kan du ge lite mer exempel på vilket sätt närverket har växt?
Citera
2021-01-24, 12:52
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...l-han-hoppa-av
Citera
2022-01-10, 20:34
Medlem
svarjas avatar
Vad jag har hört så har den här "ledaren" alltid varit en hund åt dem yngre i Bronätverket och att han valde att "hoppa" av när han blev dödshotad hemma av någon som var jätte ung
Citera
2022-02-19, 21:21
Medlem
Vet vem denna ledare är, gick i skolan under ungefär samma tid. Har aldrig sett han som ledartypen. Musklerna passar in bättre men vad vet jag.
Citera
2022-10-29, 03:50
Medlem
Han var bara en galen pundare inget mer! Han har aldrig varit en ledare utan mer en bondepjäs bara
Citera
2023-10-12, 00:39
Medlem
Citat:
Du hade rätt
Citera
2023-10-12, 02:12
Medlem
Citat:

Du förutspådde framtiden.

Citat:
jag tror att när nånting händer då kmr det smälla så in i bomben

Det som hände var att efter att nätverket tagit över hela kommunen ville dom ta över ännu fler kommuner i Sthlms området och norr ut i landet. Då började det smälla så in i bomben och det fortsätter att smälla.
Citera
2024-04-04, 14:01
Medlem
Ingen som vet mer om detta dubbelmord?
Citera
2024-04-05, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Ingen som vet mer om detta dubbelmord?

Nä inte mer än att det e ej är ngn dömd för mordet. By snacket har ju gått om vilka som är skyldiga till det men har aldrig bevisats. Ngnstans går det dubbelmord mördare fria. Det jag minns är att dem försökte knäppa den andra brorsan oxå ngt år senare vid willys. Vad jag hört ryktesvägen är att offren sumpat droger till högt värde å skulden fick uppenbarligen betalas med livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in