Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2024-03-06, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murek
Dock att dricka öl i en stillastående bil är väl inget brott? Lite udda men kanske var törstig?

Hon hade dock startat bilen och börjat backa när polisen kom
Citera
2024-03-06, 10:48
Medlem
Jaha. Det var inte bra. Hoppas att hjälp och stöd finns för det är ju tecken på att omdöme saknas och en problematik föreligger.
Citera
2024-03-06, 15:26
Medlem
Minerads avatar
Hon var den nya skolchefens första personalrekrytering, så det var säkert därför hon lyckades slinka igenom.
Citera
2024-03-06, 18:38
Medlem
Citat:
Jaha. Det var inte bra. Hoppas att hjälp och stöd finns för det är ju tecken på att omdöme saknas och en problematik föreligger.

Hjälp och stöd absolut. Men hon borde inte få gå tillbaka till sin tjänst som rektor. Var finns förtroendet för en sådan?
Citera
2024-03-06, 20:07
Medlem
Ja, kanske en administrativ tjänst på någon förvaltning kan fungera bättre. Bör ju gå att dra nytta av kompetens och erfarenhet då i ett ostressat läge?
Citera
2024-03-07, 06:42
Medlem
Citat:
Ja, kanske en administrativ tjänst på någon förvaltning kan fungera bättre. Bör ju gå att dra nytta av kompetens och erfarenhet då i ett ostressat läge?

Innan hon hamnar på ny arbetsplats behöver hennes arbetsgivare skicka henne på behandlingshem.
Citera
2024-03-07, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hubbene
Hjälp och stöd absolut. Men hon borde inte få gå tillbaka till sin tjänst som rektor. Var finns förtroendet för en sådan?

Jag har läst artikeln om henne som rektor i Fjälkinge.
Jag har läst tråden.
Böter 24000 för rattfylla.
För mig är det uppenbart beroendesjukdomen som behöver tas hand om.
Citera
2024-03-07, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teatime2021
Jag har läst artikeln om henne som rektor i Fjälkinge.
Jag har läst tråden.
Böter 24000 för rattfylla.
För mig är det uppenbart beroendesjukdomen som behöver tas hand om.

Absolut.

Nytt i tidningen idag

https://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/skolpersonal-larmar-om-ohallbar-arbetsmiljo-rektorn-far-hard-kritik/
Citera
2024-04-02, 19:18
Medlem
De fick riva hela Svaneskolan och bygga nytt!
Citera
2024-04-04, 16:16
Medlem
Är det någon som har skrivelsen tillgänglig? Artikeln är låst och jag blir väldigt nyfiken på att läsa både den och skrivelsen.
Citera
2025-08-19, 07:21
Medlem
Vad händer nu i följetongen? Senast lärare på Folkhögskola i Landskrona som läggs ned. Utan körkort? PET-tester? Blivit hemmasittare? Dags för anpassad studiegång och omskolning?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in