2019-02-19, 13:31
Bannlyst
Någon som vet mer?

Citat:
Det är med stor sorg och saknad vi meddelar att en av Polarbröds huvudägare, chefsstrateg Anna Borgeryd, i dag den 18 februari stilla har somnat in efter en tids sjukdom, skriver Polarbröd i ett pressmeddelande.

https://www.expressen.se/dinapengar/polarbrods-agare-dod-stor-sorg-och-saknad/
Citera
2019-02-19, 13:38
Medlem
clipstirlings avatar
De youtube-klipp jag sett av henne så verkade hon inte klok. Får hippie-vibbar. Skulle inte förvåna mig om hon försökte bota en livshotande sjukdom med kristaller.
Citera
2019-02-19, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clipstirling
De youtube-klipp jag sett av henne så verkade hon inte klok. Får hippie-vibbar. Skulle inte förvåna mig om hon försökte bota en livshotande sjukdom med kristaller.

Ja, hon var väldigt "flummig". Vänsterliberal och brann mycket för klimat och flyktingar. Ingen jag sörjer så att säga.
Citera
2019-02-19, 15:53
Bannlyst
Någon som vet mer som TS efterlyser? Vad var orsaken?
Citera
2019-02-19, 18:19
Medlem
nihilverums avatar
Flyttar tråden till lämpligt delforum.

Ekonomi: övrigt --> Kändisskvaller

/Moderator
Citera
2019-02-19, 18:45
Medlem
Readyfreddies avatar
Såg ut som en klassisk näringsbristsvegan, gissar att det har bidragit till sjukdomsutvecklingen.

4 fordon hade klimatkämpen ihop med maken, 2 bilar och 2 motorcyklar.

Gillade allt som är "rätt" på FB, en tröttsam stereotyp mindre nu alltså och det känns bra.
Citera
2019-02-19, 19:03
Medlem
Bananas avatar
Den enes död, den andres... ja, vem tar över nu..?
Citera
2019-02-19, 19:57
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-Inge-Kalla
Hennes syrra var/är gift med en sikh och hette/heter Khan i efternamn. Så alternativ behandling av sjukdom är int alls otänkbart.

Singh tror jag systern heter i efternamn. Jag har stött på hon några gånger, hon stack som alltid ut på något sätt. Tre äpplen hög och alltid välklädd på ett tantigt, drottningaktigt sätt. Och två namn som man vanligtvis inte ser ohopkombinerade.

Ingen som vet vad som tog Borgeryds lif? Var de kräfta?
Citera
2019-02-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Singh tror jag systern heter i efternamn. Jag har stött på hon några gånger, hon stack som alltid ut på något sätt. Tre äpplen hög och alltid välklädd på ett tantigt, drottningaktigt sätt. Och två namn som man vanligtvis inte ser ohopkombinerade.

Ingen som vet vad som tog Borgeryds lif? Var de kräfta?

Stod väll kortare tids sjukdom så då var det väll knappast cancer
Citera
2019-02-19, 21:09
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Hur tänkte du nu? En aggressiv metastatisk cancer kan ta död på en människa väldigt snabbt.
Citera
2019-02-19, 21:19
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Borde väl vara cancer om hon dog så ung. Hon såg ut som hälsan själv, smart, smal och med klar blick. Hon har säkert varit en renlevnadsmänniska som levt på sallader och mineralvatten.

Alltså ett bevis på att livet inte är rättvist. Finns ju de som rökt, supit, svullat korv, härjat runt och ändå blivit 90 år som Ove Thörnqvist tex.
Citera
2019-02-19, 21:42
Medlem
49? Såg mer ut som 59 år på bilden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem