2025-04-07, 20:00
Medlem
moshans avatar
Vilken besvikelse att Claes är så svamlig och inte klarar av enkla ja och nej-frågor. Annars hade de vunnit.
Jag hejade faktiskt på dem eftersom Olof redan har fått vinna och briljera tillräckligt.
Citera
2025-04-08, 00:47
Medlem
Crapmagics avatar
Trofe rimmar inte ens på Shifonje, redan där har kvällens under pressure rond diskvalificerat sig själv
Lame rimmar inte heller på Shifonje.
Santa Fe - Shifonje (vilket snyggt par dom är ihop)
Guds namn enligt gamla testamentet Je-ho-ve
Jahve rimmar inte heller på Shifonje, det rimmar endast på fonje, gör om gör rätt.

"Nu kan du stänga av datorn" kanske ni tycker att jag borde göra istället för att nånsin skriva i denna tråd
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-08 kl. 00:53.
Citera
2025-04-08, 21:06
Medlem
drinksareonmes avatar
Tyckte jag kände igen idiotfrågan om kalkoner lägger ägg, ställdes inte den för inte så längesen.
Citera
2025-04-08, 22:05
Medlem
Är det inte lite dåligt att de i vinjetten sa "Lägger kalkoner ägg?" varpå Olof, Gusten, Nicholas visar upp en tavla där det står "Ja" på medan Claes hade skrivit "Sverige". Men i själva verket var den sekvensen ifrån när de fick frågan huruvida Kattis i Muren innan varje program säger "Kom ihår, vi kan riva muren tillsammans?". Claes fattade inte att denna fråga var en ja eller nej-fråga, inte huruvida kalkoner lägger ägg eller inte.
Citera
2025-04-08, 23:00
Medlem
nickeh84s avatar
Trodde han att Springsteen släppte 10 album mellan 91-92?
Citera
2025-04-08, 23:02
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Tyckte jag kände igen idiotfrågan om kalkoner lägger ägg, ställdes inte den för inte så längesen.

Nej, men den är med i vinjetten.

Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Är det inte lite dåligt att de i vinjetten sa "Lägger kalkoner ägg?" varpå Olof, Gusten, Nicholas visar upp en tavla där det står "Ja" på medan Claes hade skrivit "Sverige". Men i själva verket var den sekvensen ifrån när de fick frågan huruvida Kattis i Muren innan varje program säger "Kom ihår, vi kan riva muren tillsammans?". Claes fattade inte att denna fråga var en ja eller nej-fråga, inte huruvida kalkoner lägger ägg eller inte.

Sådär gör dom ofta, helt värdelöst. Förstår inte alls vad grejen är med det.
Citera
2025-04-08, 23:08
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Trodde han att Springsteen släppte 10 album mellan 91-92?

Nej, det var ju något märkligt resonemang om att det var releasedatum för skivor han gillar. Dubeldatumet skulle då ha varit GnR Use your illusion 1 och 2.
Citera
2025-04-08, 23:14
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Nej, det var ju något märkligt resonemang om att det var releasedatum för skivor han gillar. Dubeldatumet skulle då ha varit GnR Use your illusion 1 och 2.

Det var ganska skevt att tro att det var datum för skivor han gillar.
Citera
2025-04-09, 00:13
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Det var ganska skevt att tro att det var datum för skivor han gillar.

Var det fler än mig här som klarade det som ingen i programmet klarade, dvs Lasermannes skjutningar?
Citera
2025-04-09, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Var det fler än mig här som klarade det som ingen i programmet klarade, dvs Lasermannes skjutningar?
Ja jag gissade ju på det också och visade sig vara rätt!
Citera
2025-04-09, 10:37
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter

De vill väl inte spoila.
Citera
2025-04-09, 10:42
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Vilken besvikelse att Claes är så svamlig och inte klarar av enkla ja och nej-frågor. Annars hade de vunnit.
Jag hejade faktiskt på dem eftersom Olof redan har fått vinna och briljera tillräckligt.

Nä. Alla hade fel på den frågan så Claes vaskade ingen poäng.

Men Gusten och Olof är inte så jävla bra. Tycker faktiskt inte det är så stor klasskillnad mellan grupp 1 och 2 som många trodde innan. Schulmans båda lag är rätt veka, Brandao och Lina är svaga, Strömsted svag. Ola och Malin känns som storfavoriter nu. Grupp 2 känns fan svagare än grupp 1. Åtminstone topp-5 i grupp 1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in