2024-05-03, 13:58
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Har det inte varit många antydningar om att det här är sista säsongen? Exempelvis sa Filip inte "hoppas vi ses nästa säsong" utan "hoppas att det här inte är sista gången vi möter er' till Tom och Jerka, Fredrik skrev på Instagram att han för kanske sista gången någonsin vill ha tips på idiotfrågor, hela All stars-grejen osv.
Jag hörde det snarare som att han hoppas att de ställer upp som lag igen.
Citera
2024-05-04, 15:06
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdEyeRapist
Jag hörde det snarare som att han hoppas att de ställer upp som lag igen.

De skulle vara med som ett clown-lag isf, som Janne & Cecilia. Tror knappast Jerka har lust att gå från att bli i final till att vara med i ett clown-lag
Citera
2024-05-06, 09:35
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
De skulle vara med som ett clown-lag isf, som Janne & Cecilia. Tror knappast Jerka har lust att gå från att bli i final till att vara med i ett clown-lag

Tom och Jerka är det klart mest karismatiska laget av alla. Och dåliga är de inte likt Cecilia och Janne. Men man brukar säga att 1+1 blir 3 när några lyfter varandra. Här blir snarare 1+1 som max 1. De ställer till det för varandra på de konstigaste och roligaste sätten! Dessutom tycker jag Jerka är.den svagaste länken i detta lag.
Citera
2024-05-06, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Tom och Jerka är det klart mest karismatiska laget av alla. Och dåliga är de inte likt Cecilia och Janne. Men man brukar säga att 1+1 blir 3 när några lyfter varandra. Här blir snarare 1+1 som max 1. De ställer till det för varandra på de konstigaste och roligaste sätten! Dessutom tycker jag Jerka är.den svagaste länken i detta lag.

Kan bara hålla med. En underhållande duo - kanske inte dom smartaste men det finns många smarta som inte bidrar till underhållningen öht - torra som träbitar. Jerka vet att dom är losers men Tom tror fortfarande att dom kan vinna TheWholeShit...
Citera
2024-05-06, 22:59
Medlem
TaxenSixtens avatar
Emma är så vansinnigt pinsam.
Citera
2024-05-06, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Men hon är sexig.
Citera
2024-05-07, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten

Hon kan ju fan ingenting om film. Hur fan kan de svara Inception. Jag tycker ju Memento var dålig nog gissning.
Citera
2024-05-07, 08:31
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Hon kan ju fan ingenting om film. Hur fan kan de svara Inception. Jag tycker ju Memento var dålig nog gissning.
Hon är pinsam bland annat pga att hon har behovet att säga vilket hon kunde svara på som Johar missat. Hände även i förra programmet.
Citera
2024-05-07, 10:44
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow

Hur menar du att Menento var en dålig gissning? Det är ju hans andra film efter Following som ingen har sett.
Citera
2024-05-07, 15:33
Medlem
zerxezs avatar
Nina Persson, där är en kvinna med klass, intelligens och star power. Emma Molin är snygg men får intrycket att hon är aningen självupptagen?
Citera
2024-05-07, 22:54
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Johar hade säkert klarat vad Burkina Faso hette förr på engelska - Upper Volta.
Citera
2024-05-07, 23:39
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Här har man trott i 20år att man kan räkna till 99 på tyska. Det är typ det jag kommer ihåg från min skoltyska. Men tydligen kan jag inte ens säga ett korrekt.

Bra idiotfråga därför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in