2024-04-04, 00:14
Medlem
Jag var på inspelningen som visades på onsdagskvällen. Blev att snacka lite med Bea efteråt när vi väntade på varsin skjuts därifrån (hon åkte taxi, inte jag..) Väldigt härlig tjej och jag tyckte vi "klickade" fint under de minuter vi väntade och samtalade. Fick henne att skratta ett par gånger och det tog jag som något positivt. Gav henne mitt telefonnummer och mailadress. Det här var två månader sedan. Hon har ännu inte hört av sig än. Lite besviken faktiskt, då hon ju verkar vara singel.
Citera
2024-04-04, 00:55
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jag var på inspelningen som visades på onsdagskvällen. Blev att snacka lite med Bea efteråt när vi väntade på varsin skjuts därifrån (hon åkte taxi, inte jag..) Väldigt härlig tjej och jag tyckte vi "klickade" fint under de minuter vi väntade och samtalade. Fick henne att skratta ett par gånger och det tog jag som något positivt. Gav henne mitt telefonnummer och mailadress. Det här var två månader sedan. Hon har ännu inte hört av sig än. Lite besviken faktiskt, då hon ju verkar vara singel.

Är man snart 60 år är nog kvinna rätt titel.
Citera
2024-04-04, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme

Oj. Jag trodde hon var 40+ typ 45-48. Har inte kollat upp hennes ålder exakt, utan det var bara ett antagande jag gjorde. Snart 60, där ser man. Då är hon ju verkligen välbevarad...
Citera
2024-04-04, 01:15
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Oj. Jag trodde hon var 40+ typ 45-48. Har inte kollat upp hennes ålder exakt, utan det var bara ett antagande jag gjorde. Snart 60, där ser man. Då är hon ju verkligen välbevarad...

😁 Bra där. Lycka till hoppas du får napp.
Citera
2024-04-04, 19:22
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Ja hon har nyligen fyllt 58.
Hennes syster Martina Haag fyller i 60 i juni och är lika snygg hon. Och de är lika som bär fast de inte är tvillingar.
Fattar inte hur Erik Haag kunde byta ut Martina mot Lotta Lundgren.
Citera
2024-04-04, 19:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Från vilken ålder slutar man vara sitt kön tjej, enligt dig?

På tal om fiskbea, vilka menar hon skulle dom där andra nazistiska svulstiga sjukdomsnamnen vara? (också skrattar vi kollektivt åt Ulf Brunnberg, även om det var kul i denna kontext) Jag gissar på benigna åkommor som att Krupp kan vara en av nazisterna?

Fiskbea har blivit betydligt mer feminint oskön sen hon bildade dom "fagra fejsens bur" tillsammans med Jossefinlito, kan inte hålla tillbaka sin sprudlande girl...woman! energy,
vi måste byta tillbaka Betner för tygla henne, hon lovade ju att hon inte skulle bli som Jossan under avsnittet, ändå vart det så

Hon är ganska ojämn i sin kunskap även om F&F strösslar medicinfrågor på henne så fort hon är med (och vi litar ju fullt på Filip när han dementerat & försäkrar om att det är rena slumper som avgör när frågorna kommer )
Hur svårt kan det vara räkna upp inrikes eller utrikes 90 tals spelfilmer utan att lyckas svara fel

Denna skymningspyromanen, som är exakt samma som när man ska räkna upp så många som möjligt av nånting fast nu med lite visuella special effekter så att ungdomarna inet går ifrån filmen för tidigt.
Anders Sundin tävlar ikväll enligt kanal5's hallå!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-04 kl. 20:14.
Citera
2024-04-04, 20:39
Medlem
MrSokratess avatar
Tycker David Sundin är en besvikelse.
Förstår inte varför han ska göra någon UP överhuvudtaget.
Babben är klasser bättre kunskapsmässigt och bär det laget.
Visar oxå hur svag säsongen måste ha varit när han vann.
Citera
2024-04-04, 21:26
Medlem
Det förbryllar mig hur F&F som brinner för paketering kan tro att det blir roligt med så uppenbart riktade frågor beroende på deltagare.
Tom - mat
Olof - fotboll
Nina - musik
Linnea - memes och internetfenomen
Magnus - bibeln
Osv.

Är det verkligen roligare om ett lag får 30p än 15p?

Den "fallhöjd" det skapar är inte ens kul när den är så uppenbar och deltagarna som medverkar verkar vara medvetna av detta och ska låtsas som ingenting..

Till nästa säsong som jag tycker borde vara den sista borde bara vinnarburar få vara med, F&F själva är med som ett lag och programmet leds av tex Emil Persson och Edward blom.
Inga riktade ämnen.
Dubbelprogram för varje avsnitt så inte UP har så stor påverkan.
Citera
2024-04-04, 22:41
Medlem
Den här säsongen blev lite bättre än jag trodde, mest för att det blev lite nytt med de "nygamla" deltagarna, hade dock velat ha helt nya deltagare.

Heja starkt på Nina och Messiah! Kompetenta och trivsamma människor.
Citera
2024-04-04, 23:02
Medlem
Weit-wegs avatar
Eh, en tumstock består väl ändå av 10 delar?
De visade ju en bild efter t.o.m. som består av 10 delar….
Varje del är inte 25cm som hävdas utan 20cm.
Citera
2024-04-04, 23:21
Medlem
Japp, fullständigt horribelt att ge fel på att en tumstock är 10 delar och istället säga att rätt svar är 8 delar ā 25 cm... Måste varit det uppenbart mest felaktiga "rätta" svaret denna säsong.
Citera
2024-04-04, 23:52
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weit-weg
Eh, en tumstock består väl ändå av 10 delar?
De visade ju en bild efter t.o.m. som består av 10 delar….
Varje del är inte 25cm som hävdas utan 20cm.
Citat:
Ursprungligen postat av Michanek
Japp, fullständigt horribelt att ge fel på att en tumstock är 10 delar och istället säga att rätt svar är 8 delar ā 25 cm... Måste varit det uppenbart mest felaktiga "rätta" svaret denna säsong.
Så ligger det till ja. Ännu ett exempel på Alla Mot Allas slarviga redaktion som måste spruta ur sig frågor och släpper igenom grova fel som dessa.

Det visar också hurpass litet Alla Mot Alla är jämfört med På Spåret även och F&F skulle önska att det var annorlunda. Om motsvarande fel hade smugit sig in i På Spåret hade det ju en kvart efter sändning varit en artikel i såväl Aftonbladet som Expressen om detta. Nu helt tyst, kanske delvis för att de också skulle tröttna på att nästan varje vecka ha artiklar om grova fel i Alla Mot Allas frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in