2022-04-02, 16:58
Medlem
Alex Schulman till Filip: Du har inte haft med något i den här produktionen att göra.

Schulman är riktigt vass i sina förolämpningar. Man kan inte annat än heja på hans lag.
Citera
2022-04-02, 17:09
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Alex Schulman till Filip: Du har inte haft med något i den här produktionen att göra.

Schulman är riktigt vass i sina förolämpningar. Man kan inte annat än heja på hans lag.

Var klockrent! Spelade om den biten flera gånger. Så jävla kul när Schulis sätter Filip på plats.
Nyttigt för Filip att få smaka på sin egen medicin. Det ska alltid drivas med Mörck, Malmberg, Ankan, Dominika osv för att sen säga "du vet att jag älskar dig".
Citera
2022-04-02, 17:36
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Tycker det tröttsamt att Filip ska hacka på Alex konstant.

Säkert bara avundsjuk för att Alex har mer deg.
Citera
2022-04-02, 19:37
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Tycker det tröttsamt att Filip ska hacka på Alex konstant.

Säkert bara avundsjuk för att Alex har mer deg.

Det tror jag inte att han har..

Filip gillar att skoja med gästerna, det är kul tycker jag. Speciellt när han tog upp vaf betner sagt om von Sydow
Citera
2022-04-03, 17:03
Moderator
Dr Kings avatar
Angående Jannes och Cecilias comebackprogram.
Citera
2022-04-04, 00:32
Avslutad
Citat:

Har dessa avsnitt släppts? Är de på Discovery+?
Citera
2022-04-04, 00:33
Avslutad
Hur kan Mårten vara så dålig i detta program? Trodde han var professor?
Citera
2022-04-04, 15:15
Bannlyst
Citat:

Både Alex och Janne är sköna, alltid bra avsnitt när de är med. Sen att de är jävligt vassa skadar inte heller.
Citera
2022-04-04, 23:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Narcisissus Glasögonis Stockholmus, nån slags insekt
Citera
2022-04-05, 11:34
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Konstig fråga mellan Batras och Ankans.

Vi har ju alla våra specialområden och fetischer, men jag skulle vilja påstå att det krävs en betydande vighet för att spela skinnflöjt med sitt eget instrument. Tror de flesta förknippar det med avsugning
Citera
2022-04-05, 12:01
Medlem
peterZiipens avatar
7 säsonger in och jag har fortfarande ingen aning om Cecilia Frode driver med oss eller inte…
Citera
2022-04-05, 15:27
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Vi har ju alla våra specialområden och fetischer, men jag skulle vilja påstå att det krävs en betydande vighet för att spela skinnflöjt med sitt eget instrument. Tror de flesta förknippar det med avsugning

Du har så rätt min vän. Jag förväxlade skinnbanjo med skinnflöjt. Ibland slår det slint fullständigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in