2021-10-06, 00:27
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Folk som gnäller är lika jobbigt om det är på ett forum eller om det är på tv. Det känns som om flera på det här forumet ogillar henne mest på idiologiska grunder. Du behöver inte skriva att jag inte behöver läsa tråden om jag tycker folk är gnälliga för jag kollar bara i den sporadiskt.
Kanske det. Personligen är jag ideologisk motståndare till nästan alla i programmet, men ändå gillar jag de flesta då de beter sig sympatiskt och icke som idioter.
Citera
2021-10-06, 00:58
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
”Jag bryr mig inte, jag har aldrig hört låten och vill aldrig höra den!”. Jinders dryga och nedlåtande attityd fortsätter. Inte för att jag bryr mig om låten, men hon ska alltid vara negativ kring precis allt och drar tyvärr ner stämningen en massa. Tror inte ett dugg på att låten undgått henne heller.

Alexandra har tyvärr också en tendens att komma med felaktiga rättelser och tänka på tok för högt om sig själv, i vanlig ordning. Programmets två mest osympatiska i samma avsnitt.
Vem bryr sig om Samir & Viktors ibizapop? Alla deras låtar handlar om att festa och annat ytligt.
Citera
2021-10-06, 03:09
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Vem bryr sig om Samir & Viktors ibizapop? Alla deras låtar handlar om att festa och annat ytligt.
Jag håller givetvis med, men man måste inte hela tiden påtala hur fult och dumt och ointressant allt är. Ibland räcker det gott och väl att bara hålla tyst. Problemet är inte Jinders åsikt om Samir & Viktor, det är att hon jämt och ständigt ska uttrycka negativa åsikter om allt.
Citera
2021-10-06, 10:38
Medlem
Steff83s avatar
Liten uppdatering. Tabellen ser ut såhär inför kvällens avsnit

Pos Lag Spelade Vinster Förluster
1 Johar & Alexandra 6 6 0
2 John & Nina 5 4 1
3 Josefin & Jesper 5 3 2
4 Jerka & Karin 4 3 1
5 Anders & Dominika 5 2 3
6 Josefine & Pelle 6 2 4
7 Hanna & Björn 6 1 5
8 Gustaf & Liv 7 1 6

Som ni ser. Gustaf&Liv har spelat färdigt. Jerka&Karin har hela 3 möten kvar. Där kan mycket hända än.

Johar&Alexandra har redan vunnit gruppen i praktiken.
Citera
2021-10-06, 14:13
Medlem
En liggande 8 betyder inte oändlighet. Det som ser ut som en liggande 8 betyder oändlighet.
Citera
2021-10-06, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag håller givetvis med, men man måste inte hela tiden påtala hur fult och dumt och ointressant allt är. Ibland räcker det gott och väl att bara hålla tyst. Problemet är inte Jinders åsikt om Samir & Viktor, det är att hon jämt och ständigt ska uttrycka negativa åsikter om allt.
Det är tror jag lite av Jinders approach och image. Jag hade svårt för det första gången jag såg henne för 6 år sedan i breakings news men nu på senare tid har jag upptäckt att jag finner det charmigt.
Citera
2021-10-06, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det är tror jag lite av Jinders approach och image. Jag hade svårt för det första gången jag såg henne för 6 år sedan i breakings news men nu på senare tid har jag upptäckt att jag finner det charmigt.

Blev chockad när jag såg att hon var 33. Har aldrig träffat på en 33åring som beter sig som så mycket tonåring som hon gör. Allt är lökigt och kasst, det suger osv. Gnäller på Pelle för att han försöker svara rätt, jag förstår inte ens vad hon har i programmet att göra? Hon verkar ju inte vilja vara där? Pelle däremot verkar vara störtskön, hoppas han är med nästa säsong och då med en roligare och bättre partner
Citera
2021-10-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matte87
Blev chockad när jag såg att hon var 33. Har aldrig träffat på en 33åring som beter sig som så mycket tonåring som hon gör. Allt är lökigt och kasst, det suger osv. Gnäller på Pelle för att han försöker svara rätt, jag förstår inte ens vad hon har i programmet att göra? Hon verkar ju inte vilja vara där? Pelle däremot verkar vara störtskön, hoppas han är med nästa säsong och då med en roligare och bättre partner
Ja Pelle! Jag hade svårt för honom och jag vet inte alls varför. Men igår under avsnittet kom jag på mig själv med ett leende och kände fyfan vad härlig Pelle faktiskt är!
Citera
2021-10-06, 18:46
Medlem
Tycker vissa är taskiga mot Pascalojdo, hon visste ju tex att det heter ”bromsspår”.
Citera
2021-10-06, 20:47
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Liten uppdatering. Tabellen ser ut såhär inför kvällens avsnit
Pos Lag Spelade Vinster Förluster
1 Johar & Alexandra 6 6 0
2 John & Nina 5 4 1
3 Josefin & Jesper 5 3 2
4 Jerka & Karin 4 3 1
5 Anders & Dominika 5 2 3
6 Josefine & Pelle 6 2 4
7 Hanna & Björn 6 1 5
8 Gustaf & Liv 7 1 6

Som ni ser. Gustaf&Liv har spelat färdigt. Jerka&Karin har hela 3 möten kvar. Där kan mycket hända än.

Johar&Alexandra har redan vunnit gruppen i praktiken.
*Johar har redan vunnit gruppen i praktiken. FTFY

Borde alltså vara två veckor kvar innan gruppbyte, eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2021-10-06, 20:54
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
*Johar har redan vunnit gruppen i praktiken. FTFY

Borde alltså vara två veckor kvar innan gruppbyte, eller är jag helt ute och cyklar?
Ja. Dom kör nästa vecka med, sen borde det vara byte.

Sen ska det väl tilläggas att det känns nästan klart med vilka som går vidare. Dom som är topp4 nu kommer ju antagligen stanna där. Det är den inbördes placeringen när det gäller plats 2-4 som blir intressant.
Senast redigerad av Steff83 2021-10-06 kl. 21:01.
Citera
2021-10-06, 22:34
Medlem
Crapmagics avatar
Heidi Fried är en kär vän till redaktionen

Auswitch och Birkehau är tydligen två läger, det blir ju en extra överlevnad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in