2021-10-05, 23:04
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
hon var kass i under pressure ändock - riktigt usel
Jo. Det är hon. Dom är ju så överlägsna att dom ändå har råd med.
Citera
2021-10-05, 23:08
Medlem
BaronVonHelsings avatar
”Jag bryr mig inte, jag har aldrig hört låten och vill aldrig höra den!”. Jinders dryga och nedlåtande attityd fortsätter. Inte för att jag bryr mig om låten, men hon ska alltid vara negativ kring precis allt och drar tyvärr ner stämningen en massa. Tror inte ett dugg på att låten undgått henne heller.

Alexandra har tyvärr också en tendens att komma med felaktiga rättelser och tänka på tok för högt om sig själv, i vanlig ordning. Programmets två mest osympatiska i samma avsnitt.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2021-10-05 kl. 23:11.
Citera
2021-10-05, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jodå. Menade inte att hon är dålig. Bara att det finns betydligt sämre deltagare än AP.

Josefine kompletterar förövrigt Jesper bra på hans luckor. Värre för Alexandra då att komna fram då Johar inte har några direkta svagheter.

Pascis får ju alltid tillrättalagda frågor i varje program som exakt faller in inom hennes gebit.
Citera
2021-10-05, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jag vet inte om Alexandra är så mycket sämre än tex Josefin. Inte så att det skulle vara så avgörande iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av matte87
De vann med 5 poäng igår, tror inte det skiljer mer än 5 rätt i en Under Pressure mellan Alexandra och Josefin t ex.

Är du fortfarande helt hundra på det efter hennes insats i UP ikväll? 😂

Hon kunde ju fan knappt svara på frågorna utan babblade bara på om en massa annan skit.
Citera
2021-10-05, 23:26
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555

Hon kunde ju fan knappt svara på frågorna utan babblade bara på om en massa annan skit.
Nej. Hon är riktigt kass där.
Hade dom inte lett så stort så hade Johar tagit det såklart.
Citera
2021-10-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555

Att Alexandra inte klarar sig särskilt bra på egen hand, det är väl rätt bevisat nu, men jag tror stenhårt på att Johar reder ut det i en final. Finns många frågor att ta ikapp på och jag kan ärligt inte minnas att han förlorat en frågekategori till motståndarna. Dessutom har Under Pressure generellt sett blivit svårare på senare tid. Första säsongerna var det rätt vanligt med 10 poäng t ex, ibland kunde de till och med få upp till 15-20 poäng i Under Pressure om man var snabb (Hanna). Idag är det klurigare grejer och man kommer sällan upp i så jättehöga poäng där. Så även om Alexandra tar 2-3 poäng så lär inte motståndarna dra ifrån med allt för mycket. Det lär Johar ta ikapp på frågorna och i sin egen Under pressure. Men vi får se väl se...
Citera
2021-10-05, 23:32
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
”Jag bryr mig inte, jag har aldrig hört låten och vill aldrig höra den!”. Jinders dryga och nedlåtande attityd fortsätter. Inte för att jag bryr mig om låten, men hon ska alltid vara negativ kring precis allt och drar tyvärr ner stämningen en massa. Tror inte ett dugg på att låten undgått henne heller.

Alexandra har tyvärr också en tendens att komma med felaktiga rättelser och tänka på tok för högt om sig själv, i vanlig ordning. Programmets två mest osympatiska i samma avsnitt.
Det känns lite konstigt att kritisera Jinder för att vara negativ när den här tråden kanske är en av Flashbacks mest negativa trådar.
Citera
2021-10-05, 23:33
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:

Reagerade också på det. Hon sa också något i stil med "men jag är hellre gullig än klipsk!" Med den attityden kan man fråga sig varför hon är med i programmet? För att sälja sig själv? Synd för hennes lagkamrat Pelle är en av de trevligare deltagarna. Hoppas han återkommer nästa säsong fast med med en annan lagkamrat.
Citera
2021-10-05, 23:42
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Det känns lite konstigt att kritisera Jinder för att vara negativ när den här tråden kanske är en av Flashbacks mest negativa trådar.
På vilket sätt är det jämförbart? Sitter man i ett stort underhållningsprogram får man bjuda till lite och undvika att framställa sig själv som korkad, narcissistisk, nedlåtande och skitdryg. Gnäll hör till på Flashback, men inte i sammanhang skapta för god stämning.

Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Reagerade också på det. Hon sa också något i stil med "men jag är hellre gullig än klipsk!" Med den attityden kan man fråga sig varför hon är med i programmet? För att sälja sig själv? Synd för hennes lagkamrat Pelle är en av de trevligare deltagarna. Hoppas han återkommer nästa säsong fast med med en annan lagkamrat.
Instämmer till fullo! Howlin’ hade varit farlig utan Jinder, som rätt ofta vilseleder honom från hans korrekta svar. Han känner sig skyldig att låta henne gissa ibland för att vara sympatisk, även fast han vet att han har rätt och hon fel. Para ihop honom med någon klipsk kvinna så blir det garanterat succé.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2021-10-05 kl. 23:58.
Citera
2021-10-05, 23:55
Medlem
Pelle är ändå hyfsat bra. Kan en del, särskilt vad gäller populärkultur. Tyvärr för honom är ju Jinder helt värdelös. Kan hon nåt? Är likt, om det var Filip eller Fredrik som sa det, säker på att han visste att det vsr skärgårdsdoktorn men han gav med sig för att vara schysst.
Citera
2021-10-06, 00:00
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
På vilket sätt är det jämförbart? Sitter man i ett stort underhållningsprogram får man bjuda till lite och undvika att framställa sig själv som korkad, narcissistisk, nedlåtande och skitdryg. Gnäll hör till på Flashback, men inte i sammanhang skapta för god stämning.

Instämmer till fullo! Howlin’ hade varit farlig utan Jinder, som rätt ofta vilseleder honom från hans korrekta svar. Han känner sig skyldig att låta henne gissa ibland för att vara sympatisk, även fast han vet att hon är fel ute. Para ihop honom med någon klipsk kvinna så blir det garanterat succé.
Folk som gnäller är lika jobbigt om det är på ett forum eller om det är på tv. Det känns som om flera på det här forumet ogillar henne mest på idiologiska grunder. Du behöver inte skriva att jag inte behöver läsa tråden om jag tycker folk är gnälliga för jag kollar bara i den sporadiskt.
Citera
2021-10-06, 00:11
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte87
Att Alexandra inte klarar sig särskilt bra på egen hand, det är väl rätt bevisat nu, men jag tror stenhårt på att Johar reder ut det i en final. Finns många frågor att ta ikapp på och jag kan ärligt inte minnas att han förlorat en frågekategori till motståndarna. Dessutom har Under Pressure generellt sett blivit svårare på senare tid. Första säsongerna var det rätt vanligt med 10 poäng t ex, ibland kunde de till och med få upp till 15-20 poäng i Under Pressure om man var snabb (Hanna). Idag är det klurigare grejer och man kommer sällan upp i så jättehöga poäng där. Så även om Alexandra tar 2-3 poäng så lär inte motståndarna dra ifrån med allt för mycket. Det lär Johar ta ikapp på frågorna och i sin egen Under pressure. Men vi får se väl se...
Ja. Visst är det så. UP har förändrats steg för steg. Få eller inga riktigt höga poäng numera som förut vilket är bra då vi inte minst här klagade på att den hade alltför stor betydelse på matchens utgång.

Detta gör ju också att det inte är lika kostsamt att vara dålig där som innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in