Citat:
Ursprungligen postat av
letspanic
Jag känner inget obehag. Det är inget för mig att hantera att du har en moral liknande den som finns i MÖ. Jag bodde där ett kortare tag och upplevde exakt samma sätt att resonera.
Jag har - återigen - inte uttryckt någon moral. Jag har - återigen - talat om ett riskfyllt beteende och kritiken som kommer att komma när någon beter sig oklokt. Om det är ett passande eller opassande beteende ur ett moraliskt perspektiv är - återigen - något annat. Riskfyllt är det i vilket fall som helst.
Citat:
Det är du som hävdar att hon har sig själv att skylla för att blivit våldtagen, vilket jag visade. Du och somaliern verkar rörande överens om att det var rätt att våldta. Får hoppas att du inte vistas bland kvinnor.
Du är återigen oförskämd. Med det kommer du ingen vart.
Citat:
Jag är inte det minsta förvirrad (på tal om oförskämdheter?). Det var en allvarlig fråga. När ett argument bemöts med "det bestämmer inte du", så är det något man bör undra över.
Du uppvisar förvirring när du envisas att tala om moral fast jag inte uttryckt någon moral.
Citat:
Det är väl bara att hoppas att du får ordentligt med stryk när du är ute på krogen - för du har ju själv bett om det med att vistas i en riskfylld miljö.
Din moral däremot lämnar en del övrigt att önska.