2019-03-20, 14:15
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mploko
Även Amanda ska ha bott i Falkenberg och Göteborg samt haft problem med räkningar. Kanske hennes död är överdriven och hon gift om sig med Abrar Mohammed för att hitta på en ny identitet/bakgrund.

Lisa Andersson. Men det kan ju vara ett påhittat namn. Kan nog vara flera ljushyade svenskor där.
https://www.tv4.se/kalla-fakta/klipp/kalla-fakta-del-6-mitt-barn-är-en-is-soldat-3219705
https://ligator.files.wordpress.com/2015/01/anna.jpg

Anna Bergdahl?!

Skitsamma. När de kommer till Sverige får de skyddad identitet.
2019-03-28, 13:04
Medlem
Lisa är svensk.
Vet mycket väl vem hon var. Vi gick i skola ihop och hade gemensamma vänner.
Problembarn. Hade damp.
2019-03-28, 14:07
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cCEes
Lisa är svensk.
Vet mycket väl vem hon var. Vi gick i skola ihop och hade gemensamma vänner.
Problembarn. Hade damp.

Knullade hon runt med inkräktare redan på den tiden?
2019-03-28, 14:12
Medlem
deadsets avatar
Äckliga jävla svennekärringar. Fy satan. Ligger runt med IS-terrorister och dissar helt normala svenska killar. Jag vill helt seriöst bara stoppa fingrarna i halsen och spy över deras efterblivna skallar. Vad fan har hänt med svenska kvinnor? Vad var det som hände?
2019-03-28, 18:10
Medlem
Agent.Smiths avatar
Snacka om att satsa på fel kort. Ingen royal straight flush där inte.
2019-05-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Äckliga jävla svennekärringar. Fy satan. Ligger runt med IS-terrorister och dissar helt normala svenska killar. Jag vill helt seriöst bara stoppa fingrarna i halsen och spy över deras efterblivna skallar. Vad fan har hänt med svenska kvinnor? Vad var det som hände?
Nu lägger du dina problem på någon annan, vad är det svenska killar har gjort för att svenska tjejer ska dras till en man med motivation att förändra världen? Jag dömer inte dessa kvinnor, de har sökt ett liv som Svensson inte kan erbjuda, inte för att ta kol på folk. Det är också så att Sverige som land är förhållandevis jämställt men alla söker inte det, vissa vill ha traditionella könsroller och snubblar man över fel kille så är det lätt att fastna i hans grepp och motivation. Dessa kvinnor är hjärntvättade, de borde inte dömas för det.

Männen borde ha sitt straff, de borde vara de sista som lämnar Syrien och Irak men kvinnor som inte aktivt deltagit i striderna och barn borde ses som brottsoffer. Jag kan garantera att ingen av dessa har åkt av anledning att döda folk.

Tycker du kanske att alla gamla fruar till Nazityskar borde gasats ihjäl?

Jag är själv sugen på att åka ner som volontär till något av lägren, borde jag också skjutas?
2019-06-19, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Men alltså, vad kommer det att kosta? Skulle vara intressant med en uppskattning.

150-300 fanatiska mördare kommer till sverige efter krig. Nån av de få som dömdes var ju invalidiserad och fick personlig assistent ( hans fru). Sen så får han såklart sjukersättning resten av livet. Ja, bara det lilla paret kommer att kosta oss 20-30 miljoner.
Sen resten? Med säpo, sjukvård, kringproblem, ökad islamisering?

Ska vi betala hundratals miljoner för att dadda med mördare som vill förstöra vår civilisation?

Der finns ju nått skönt med att blunda för verkligheten. Det kallas eskapism. Tyvärr får det katastrofala konsekvenser.

Skapar jobb möjligheter vilket generar pengar åt skatte kistan som sen politikerna festar upp bakom stängda kulisser
2019-06-19, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Vem är Lisa Andersson på riktigt?
Finns det riktiga namnet i tråden nånstans?

Försöker media få oss att tro det är en riktig svensk stackars tjej??

Lyssan på intervjun i NRK och den som pratar där kan knappast heta Lisa Svensson.

Är du totalt efterbliven, hjärndöd och lite korkad på samma gång, vem som helst kan se igenom hennes äckliga lakan på huvuet att hon är en renodlad svenne banan, ingen blatte har gröna ögon som den här Lisa Andersson har. Blatte = neger från afrika och sandneger från arabvärlden då de har svarta ögon. Hon pratar med göteborgs dialekt blanding med angered nysvenska.

Något som bör förklaras mer
2019-06-20, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dembele
Är du totalt efterbliven, hjärndöd och lite korkad på samma gång, vem som helst kan se igenom hennes äckliga lakan på huvuet att hon är en renodlad svenne banan, ingen blatte har gröna ögon som den här Lisa Andersson har. Blatte = neger från afrika och sandneger från arabvärlden då de har svarta ögon. Hon pratar med göteborgs dialekt blanding med angered nysvenska.

Något som bör förklaras mer

Jag har rest runt i världen och sett folk som inte är renodlade skandinaver som har gröna ögon.
2019-08-27, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Lisas man uppger liksom att han kört ambulans och haft humanitära insatser ju. Lisa har ju inte bevisats begå brott ju.

Dyker nu upp bilder på "ambulansföraren". Han är en naturligtvis en solklar IS-terrorist och inget annat.

Citat:
Inför svenska journalister hävdade den gripne IS-svensken att han kommit till Syrien för att donera blod och hjälpa människor i nöd. Men nu kan Doku avslöja en annan sida. På flera tidigare okända bilder poserar mannen med vapen tillsammans med andra IS-svenskar.

I februari i år greps 35-årige Abrar Pailot Mohamed från Rinkeby och flera andra utländska IS-medlemmar av kurdiska styrkor i östra Syrien. Några veckor senare intervjuades han i fångenskap av journalister från bland annat Sveriges Television och Expressen. Han vädjade då till den svenska regeringen att ta hem honom till Sverige, och sa att han inte utgjorde någon säkerhetsrisk.

Abrar Pailot Mohamed hävdade också att han inte deltagit i strider utan bara kört ambulans för IS. För Expressen berättade han att han kom till Syrien 2013 och anslöt till den islamistiska gruppen Jaish al-Muhajirin, men enbart för att ”hjälpa folk i nöd”, inte delta i kriget. Bland annat ville han donera blod och arbeta på sjukhus.
---
Nu kan Doku avslöja nya uppgifter om IS-svensken. På flera bilder som Doku fått ta del av ses Abrar Pailot Mohamed posera med vapen, ammunitionsväst och även ”IS-flagga”. Bilderna ska enligt uppgift vara tagna 2013, alltså innan Islamiska staten utropade sitt ”kalifat”. På flera bilder syns även andra personer från Sverige: Ahmed Hassan, Jonas Aref El Hassan, Haris Karichanin, Omar Shahadeh, Khaled Shahadeh, Taha Shade, Akar Saman Ali och Abdeljalil Joumane. Flera av dem anslöt senare till Islamiska staten.
https://doku.nu/2019/08/27/okanda-bilderna-avslojar-den-gripne-is-svensken/
2020-01-17, 17:20
Medlem
Tror jag vet vem denna ”Lisa Andersson” är. Gick högstadiet med henne i västsverige.(inte varberg)
2020-01-18, 07:01
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorped
Nu lägger du dina problem på någon annan, vad är det svenska killar har gjort för att svenska tjejer ska dras till en man med motivation att förändra världen? Jag dömer inte dessa kvinnor, de har sökt ett liv som Svensson inte kan erbjuda, inte för att ta kol på folk. Det är också så att Sverige som land är förhållandevis jämställt men alla söker inte det, vissa vill ha traditionella könsroller och snubblar man över fel kille så är det lätt att fastna i hans grepp och motivation. Dessa kvinnor är hjärntvättade, de borde inte dömas för det.

Männen borde ha sitt straff, de borde vara de sista som lämnar Syrien och Irak men kvinnor som inte aktivt deltagit i striderna och barn borde ses som brottsoffer. Jag kan garantera att ingen av dessa har åkt av anledning att döda folk.

Tycker du kanske att alla gamla fruar till Nazityskar borde gasats ihjäl?

Jag är själv sugen på att åka ner som volontär till något av lägren, borde jag också skjutas?

Om hon nu då har sökt ett liv som ingen Svensson kan erbjuda så kan hon ju stanna kvar där nere eftersom det är just Svensson som betalar uppehället för hennes likar här hemna.
Hon drömde om nått annat en tråkiga gamla Sverige. Hon fick som hon ville.

Har du åkt ner som volontär än?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in