Citat:
Ursprungligen postat av
deadset
Äckliga jävla svennekärringar. Fy satan. Ligger runt med IS-terrorister och dissar helt normala svenska killar. Jag vill helt seriöst bara stoppa fingrarna i halsen och spy över deras efterblivna skallar. Vad fan har hänt med svenska kvinnor? Vad var det som hände?
Nu lägger du dina problem på någon annan, vad är det svenska killar har gjort för att svenska tjejer ska dras till en man med motivation att förändra världen? Jag dömer inte dessa kvinnor, de har sökt ett liv som Svensson inte kan erbjuda, inte för att ta kol på folk. Det är också så att Sverige som land är förhållandevis jämställt men alla söker inte det, vissa vill ha traditionella könsroller och snubblar man över fel kille så är det lätt att fastna i hans grepp och motivation. Dessa kvinnor är hjärntvättade, de borde inte dömas för det.
Männen borde ha sitt straff, de borde vara de sista som lämnar Syrien och Irak men kvinnor som inte aktivt deltagit i striderna och barn borde ses som brottsoffer. Jag kan garantera att ingen av dessa har åkt av anledning att döda folk.
Tycker du kanske att alla gamla fruar till Nazityskar borde gasats ihjäl?
Jag är själv sugen på att åka ner som volontär till något av lägren, borde jag också skjutas?