2019-02-19, 10:35
Medlem
Enklast vore väl att bara låta dom stanna där dom är. Dra in medborgarskapet även om dom enbart är Svensk. Stadslös är väl inget problem i dessa religionernas himmelrike för Allah håller ju koll på dom han. Vänstern har ju inga synpunkter på islam i övrigt så borde ju också tyvka detta är helt okej. Så trött på folk som vägrar ta ansvar för sitt handlande.
2019-02-19, 10:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Visste hon inte vad som pågick i Syrien när hon åkte ner då får hon fan skylla sig själv.

Det är ju iofs sant men nu verkan kvinnan vara diagnostiserad med någon bokstavskombination. Lägg till att kvinnor i många fall är helt känslostyrda och du har en förklaring till hennes tveksamma konsekvenstänk.

Hennes föräldrar/familj, vänner och gode man borde försökt få henne att avstå resan (tycker man).
2019-02-19, 10:47
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strommingen
Med tanke på den klena svenska lagstiftningen blir Sverige nu ett paradis för IS-terrorister och deras anhöriga. I tex Norge är samröre med terrororganisation straffbart men så framsynta har svenska lagstiftare inte varit. Så nu kommer så klart en massa mördare och deras fruar att flytta hit och leva gott på våra skattemedel. Samtidigt som en del säkert kan planera nya IS-insatser . Svenska politiker är naiva och har inte gjort sitt jobb.

Dom är inte naiva det är du som är om du tror det!

Dom vill medvetet förstöra och försämra för oss tro inget annat!

Naturligtvis borde inte någon med samröre med den terrororganisation komma till Sverige och om de gör det borde de utvisas till kurderna!

Naturligtvis kommer de komma tillbaka dock och leva på svenska skattemedel, knarka i nån förort och någon av dom här säkert ihjäl ett par stycken här i Sverige! Underbart land vi bor i hoppla lila Åsna skatten ska in för ditt eget bästa...
2019-02-19, 10:56
Medlem
De tillfågnatagna jihadisterna kommer tillbaka till sina europeiska uppdragsgivare.Det är klart att de vill ta hand om de tills USA begär att dessa skickas till de centralasiatiska länderna .USA har fraktat tusentals av dessa mördare till Afghanistan .De tränas där för att starta blodbad i Uzbekistan ,Tajikistan….Sverige har deltagit likt flera andra västländer i skövlingen och folkmord i Syrien och nu förbereds ett nytt Syrien i Centralasien.
2019-02-19, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Det är ju iofs sant men nu verkan kvinnan vara diagnostiserad med någon bokstavskombination. Lägg till att kvinnor i många fall är helt känslostyrda och du har en förklaring till hennes tveksamma konsekvenstänk.

Hennes föräldrar/familj, vänner och gode man borde försökt få henne att avstå resan (tycker man).

Bokstavskombination eller inte, skulle mer gissa på asperger och det är ingen ursäkt.
2019-02-19, 11:28
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BevaraNordenRent
Ofta är det kvinnor som har svårt att hitta en svensk, då blir det ofta en icke-europé, som man sen ser på tunnelbanan med en unge i vagenen och en annan i handen. Mannen verkar helt ointresserad och tittar i mobilen, kvinnan har helt lagt av sig att se välvordad ut, en slarvigt lindad sjal. En beklämmande vanlig syn idag, framförallt i Skåne och Västsverige.

Jag har aldrig sett så mycket muslimer och Somalier som i Stockholm, hela stadsdelar. Öppna ögonen....
2019-02-19, 11:48
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
(Mina fetningar)
Det har jag inte läst någonting om. Har du lust att länka en källa?
----

Lisa ska givetvis inte tillbaka till Sverige. Låt henne stanna där och ta sitt straff.

I denna mycket intressanta dokumentär berättar överlevande Yazidier om bland annat hur mödrar tvingades äta sina barn:

https://www.svtplay.se/video/19575708/jag-var-sexslav-hos-is
Senast redigerad av Hamsterboll 2019-02-19 kl. 11:55.
2019-02-19, 12:00
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
150 "isisresenärer" som kommer till sverige. Många behöver sjukvård och invalidiserade. Många behöver övervakas av säpo. Kommer kosta Mycket pengar. Gissar på 1 miljon om året i snitt. Säg i tio år.
För folk som mördat barn och eldat upp och halshuggit folk.!?

De har jag sagt upp sitt svenska medborgarskap när de utvandrade till isis så de får stå sitt kast.

https://nyheter24.se/nyheter/utrikes/794634-9-arig-flicka-riskerar-att-do-efter-att-blivit-gravid-av-is-valdtakt

Den nioåriga flickan som IS-terrorister våldtog och torterade behöver sjukvård och är invalidiserad. INTE terroristerna! Jag blir vansinnig!
2019-02-19, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
https://nyheter24.se/nyheter/utrikes/794634-9-arig-flicka-riskerar-att-do-efter-att-blivit-gravid-av-is-valdtakt

Den nioåriga flickan som IS-terrorister våldtog och torterade behöver sjukvård och är invalidiserad. INTE terroristerna! Jag blir vansinnig!
Jag med.
Folk har tappat den moraliska kompassen.

Ve dem som kallar det onda gott
och det goda ont,
som gör mörker till ljus
och ljus till mörker,
som gör bittert till sött
och sött till bittert!

(Bibeln Jesaja 20:5)

Jag förespråkar inte samma fruktansvärda behandling
åt dessa mördare
som de utsatte sina stackars offer för...
Men, rätt ska vara rätt!
2019-02-19, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll

Ja det är såå sjukt. Helvete. Och de där sossekossorna som står och bräker om att stödet ska "skärpas". Patetiskt

Slipa yxan istället.
2019-02-19, 12:42
Medlem
Men alltså, vad kommer det att kosta? Skulle vara intressant med en uppskattning.

150-300 fanatiska mördare kommer till sverige efter krig. Nån av de få som dömdes var ju invalidiserad och fick personlig assistent ( hans fru). Sen så får han såklart sjukersättning resten av livet. Ja, bara det lilla paret kommer att kosta oss 20-30 miljoner.
Sen resten? Med säpo, sjukvård, kringproblem, ökad islamisering?

Ska vi betala hundratals miljoner för att dadda med mördare som vill förstöra vår civilisation?

Der finns ju nått skönt med att blunda för verkligheten. Det kallas eskapism. Tyvärr får det katastrofala konsekvenser.
2019-02-19, 13:00
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villea-f
grejen är att många ibland blir lurade att åka iväg med en kille som förut inte har berättat om sitt is-medlemskap. Sen är det försent, då tjejen väl är där tillsammans med sin kille.
Det kan alltså ha handlat om att hon har lurats med och egentligen inte vetat vad som ska hända.
Hon kanske inte visste att han var en is-krigare. Försvarar ingen men säger bara att det kan vara så också.
Det är en risk man tar när man väljer Mohammed som sin partner. Likaså riskerar man att bli hedersmördad om man i hemlighet träffar en muslimsk kvinna. Får brorsan/farsan/kusinen reda på att tjejen träffar en svensk man så ligger båda jävligt illa till. Just stay the fuck away.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in