Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-16, 23:17
  #1
Medlem
chuckberrys avatar
Jag tycker det är rätt kul att följa vissa udda personligheter som exempelvis Lennart Bladh, Herrko Siponen, Mag-Micke, Lidija M, Raffa Gangland osv.

I dag är det lite rörigt att följa dessa personligheters trådar här på Flashback då dem bakas in under allehanda kategorier lite hipp som happ.
Skulle det inte vara enklare att både moderera samt för oss besökare smidigare att hitta och följa trådarna om de låg inbakade i en gemensam underkategori?

Jag förstår att dessa trådar är svåra att hålla ordning på och att det kan finnas en rimlig förklaring till att de är så spridda men jag skulle gärna vilja höra synpunkter på detta?
__________________
Senast redigerad av chuckberry 2019-02-16 kl. 23:31.
Citera
2019-02-16, 23:44
  #2
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chuckberry
Jag tycker det är rätt kul att följa vissa udda personligheter som exempelvis Lennart Bladh, Herrko Siponen, Mag-Micke, Lidija M, Raffa Gangland osv.

I dag är det lite rörigt att följa dessa personligheters trådar här på Flashback då dem bakas in under allehanda kategorier lite hipp som happ.
Skulle det inte vara enklare att både moderera samt för oss besökare smidigare att hitta och följa trådarna om de låg inbakade i en gemensam underkategori?

Jag förstår att dessa trådar är svåra att hålla ordning på och att det kan finnas en rimlig förklaring till att de är så spridda men jag skulle gärna vilja höra synpunkter på detta?

En gemensam underkategori tror jag inte riktigt på, däremot borde man kunna tagga dem med något lämpligt som gör det möjligt att finna dem.


admin5
Citera
2019-02-16, 23:48
  #3
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chuckberry
Jag tycker det är rätt kul att följa vissa udda personligheter som exempelvis Lennart Bladh, Herrko Siponen, Mag-Micke, Lidija M, Raffa Gangland osv.

I dag är det lite rörigt att följa dessa personligheters trådar här på Flashback då dem bakas in under allehanda kategorier lite hipp som happ.
Skulle det inte vara enklare att både moderera samt för oss besökare smidigare att hitta och följa trådarna om de låg inbakade i en gemensam underkategori?

Jag förstår att dessa trådar är svåra att hålla ordning på och att det kan finnas en rimlig förklaring till att de är så spridda men jag skulle gärna vilja höra synpunkter på detta?

De trådar man är intresserad av är ju bara att prenumerera på.

Exempelvis tråden om Raffa Pancamo ska vara under kategorin organiserad brottslighet och inte ligga i någon underkategori med random muppar på YouTube eller andra knäppisar.
Citera
2019-02-16, 23:56
  #4
Medlem
chuckberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
De trådar man är intresserad av är ju bara att prenumerera på.

Exempelvis tråden om Raffa Pancamo ska vara under kategorin organiserad brottslighet och inte ligga i någon underkategori med random muppar på YouTube eller andra knäppisar.

Jag håller inte riktigt med dig om att Raffa-tråden hör/hörde hemma i kategorin Organiserad brottslighet då den då den allt mer kom att handla om hans personlighet och uppenbara förmåga att agera annorlunda. Den blev ju sedermera låst vilket jag tycker var oerhört synd då intresse och engagemang i tråden uppenbarligen fanns.

Prenumerera, ja visst.

Tack för synpunkt!
Citera
2019-02-16, 23:58
  #5
Medlem
chuckberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
En gemensam underkategori tror jag inte riktigt på, däremot borde man kunna tagga dem med något lämpligt som gör det möjligt att finna dem.


admin5

Det låter som ett bra förslag om det inte är möjligt att placera dessa trådar under gemensam kategori.

Tack för svar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback