Citat:
Ursprungligen postat av
AdrianaChechik
Om det var så bra med destillerat vatten då skulle alla dricka det, cannabis olja skulle kunna fungera mot dina besvär men destillerat vatten det kan du sluta med det har ingen som helst effekt. Själva mängden vatten som du dricker kan ha betydelse, många dricker alldeles för lite vatten man ska dricka 2 liter/dag.
Du har nog inte förstått varför jag pratar om destillerat vatten eller hur? TS diskuterar kopplingen mellan aluminium och autism. Destillerat vatten rensar din kropp på icke biologiska mineraler = ska du bli fri aluminium depåer så bör du dricka destillerat vatten.
Jag tror inte, jag VET att destillerat vatten INTE petar på biologiska mineraler som du behöver utan helt enkelt får dig att bli kvitt skiten som inte hör hemma i kroppen.
Hur kan jag säga att jag vet? Varken läst, sett eller hört om detta. Jag vet med mina egna erfarenheter.
Om du skulle bli kvicksilver förgiftad? Vet du hur man botar detta dödliga tillstånd? Du blir inlagd med en nål i armen som pumpar in destillerat vatten. Hjärnspöken det jag talar om? Eller kanske jag idag är mer tolerant mot diverse tungmetall förgiftningar än gemene man som inte dricker destillerat?
Regn är destillerat vatten btw..