2019-02-11, 12:35
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Har sportlovet redan börjat??
Tror jag frågade TS det i en annan tråd häromdagen

Ehm, områden du ska undvika: Rinkeby, Tensta, Husby och typ hela jävla Botkyrka. Häng bland knarkare i tantolunden eller typ på söder - det värsta som kan hända är typ att du får dåligt tjack. GLHF!
Citera
2019-02-11, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Vill inte ha hjälp, finns ingen vård avancerad nog för mitt tillstånd, jag har dragit världens nitlott och ingen kan hjälpa det.

Jag tänker inte bo utomhus utan hos någon som har anordnat en plats dit man får åka och använda droger.

Käften du vet ingenting om mig eller mina livsval

Tänker inte ha ett eget hus som man själv måste sköta om och betala räkningar, känns så jävla ovärt i denna piss värld.

Alltså det finns men det kanske är svårt att hitta, rikare personer som köpt hus och högtalare, platt tv osv och bjuder på droger om man är soft, man kommer över och alla är höga.

Jag har en fitta mellan benen och jag vill hitta en kille som Jesse Pinkman i Breaking Bad, alltså en person som det gått bra för (spelar ingen roll för hur) och som köpt ett hus eller liknande som bara är till för festande, bra ljudsystem, alltid pizza o sånt och alltid droger finns.

Finns lika i serien Mr Robot, nån har ett hus som bara är till för att knarka, man betalar för inträde och så får man massa droger och får flytta in och bo där en dag.

Jag vill det så gävla järna.

Jag har ingen inkomst men jag bor hos min kille för tillfället. Jag har vela göra slut länge dock.
Vad lever du i för fantasivärld? Det finns inga ”pundarhus” där man bara blir bjuden på droger bara sådär. Horhus däremot... finns det gott om. Har själv varigt hemlös och det är inget roligt alls. Bli bjuden på droger gratis kan du glömma såvidare du inte säljer fittan eller rövhålet till somalier.
Citera
2019-02-11, 13:07
Medlem
Kedoxs avatar
Ska lägga moralen åt sidan.

Medborgarplatsen och områdena runt Björns trädgård är där du skall hänga om du vill kunna knarka någorlunda "tryggt". Såklart finns det mycket droger på järvafältet, men utan skyddande atmosfär.

Sen behöver du skaffa kontakter för droger som du litar på (du kan få dem av invanda pundare). Annars lär du bli hasslad och får springa runt onödigt mycket i jakt på dina favoritdroger.

Vad gäller mat och logi tycker jag du ska kolla serien "36 dagar på gatan", värdefulla tips för en nybörjare. Annars skaffa ett tält och ni Sätt dig i områdena runt Farsta. Lycka till

Edit: Såg att du är kvinna, då är prostitution att rekommendera. Stadig inkomst och fullt lagligt.

Om du som du skrev letar en "Jesse Pinkman-typ" som gjort sig pengar på kriminalitet och har ställen där droger och fester dygnet runt så vet jag flera från min tid i Stockholms under värld. Men då får fröken snällt skicka iväg ett PM, för inget jag tänker yppa i denna tråd.
Senast redigerad av Kedox 2019-02-11 kl. 13:16.
Citera
2019-02-11, 14:28
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Bor väl typ bara rika och välbärgade människor i stockholm, tänkte ifall man måste sälja sin kropp eller nåt, skulle be om 20000:- haha

Stämmer bra! För 20000 behöver du inte ens sälja din stjärt, du kan bara gå fram till random främling på stan och så får du 20-30000. Ett tips är att absolut inte sälja din kropp för mindre än 100 lax, det är ungefär vad en oerfaren hora får för ett knull. Lycka till!
Citera
2019-02-11, 14:55
Medlem
Clyties avatar
Nej det vill du inte alls. Det är bara en flyktfantasi för att du mår dåligt gissar jag. Vet du vad det där livet gör med människor? Det är bara sorgligt, sunkigt och elakt alltihopa. Du reduceras till någon du inte ens själv tycker om till slut. En känslokall skitstövel som inte är kapabel till något fint längre. Som inte klarar av nära relationer med någon. Stick någonannanstans istället och gör något vettigt. Tro mig, jag har sett konsekvenserna av detta på alltför nära håll.
Citera
2019-02-11, 15:38
Medlem
insectqueen27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Att du räknar med att träffa på människor som alltid har droger påbörja sig och kan bjuda. är nog inte det lättaste. Givetvis ingen svårighet sålänge du har en fitta mellan benen, och särar på benen ibland.

Så sant det är som min mamma allid sa: "En kvinna har alltid börsen med sig"
Hon var en fantastisk förebild.
Citera
2019-02-11, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clytie
Nej det vill du inte alls. Det är bara en flyktfantasi för att du mår dåligt gissar jag. Vet du vad det där livet gör med människor? Det är bara sorgligt, sunkigt och elakt alltihopa. Du reduceras till någon du inte ens själv tycker om till slut. En känslokall skitstövel som inte är kapabel till något fint längre. Som inte klarar av nära relationer med någon. Stick någonannanstans istället och gör något vettigt. Tro mig, jag har sett konsekvenserna av detta på alltför nära håll.
Jaså? Och du har förstås forskat på detta och använder inte alls personliga anekdoter?
Citera
2019-02-11, 16:23
Medlem
Clyties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Jaså? Och du har förstås forskat på detta och använder inte alls personliga anekdoter?

Var tydligen lite känsligt för en del detta. Forskat har jag givetvis inte gjort (på just detta) men vet inte om personliga anekdoter heller är rätt uttryck. Visst är det baserat på egna erfarenheter och jag står fast vid min åsikt på grund av det jag sett. Det är ett skitliv det TS vill ha, ett enda stort lidande till slut. Finns inget vackert i det alls. Bara naivt och korkat att tro något annat.
Citera
2019-02-11, 16:40
Medlem
Citat:
Var tydligen lite känsligt för en del detta. Forskat har jag givetvis inte gjort (på just detta) men vet inte om personliga anekdoter heller är rätt uttryck. Visst är det baserat på egna erfarenheter och jag står fast vid min åsikt på grund av det jag sett. Det är ett skitliv det TS vill ha, ett enda stort lidande till slut. Finns inget vackert i det alls. Bara naivt och korkat att tro något annat.
Att du "sett konsekvenser på nära håll" har ingen som helst relevans, hade du upplevt det själv hade det varit en annan sak.
Citera
2019-02-11, 16:51
Medlem
Clyties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Att du "sett konsekvenser på nära håll" har ingen som helst relevans, hade du upplevt det själv hade det varit en annan sak.

Det får stå för dig. Jag håller inte med dig. Du har dessutom ingen aning om vad på nära håll betyder i det här fallet.
Citera
2019-02-11, 17:05
Medlem
Citat:
Det får stå för dig. Jag håller inte med dig. Du har dessutom ingen aning om vad på nära håll betyder i det här fallet.
Jo, så länge du inte själv upplevt det kan du vara hur nära du vill, du har inte den blekaste ändå.
Citera
2019-02-11, 17:12
Medlem
Halloween2s avatar
Någon som tittat för mycket på film..

Hus man får gå till och knarka asg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem