Citat:
Ursprungligen postat av
Vackertjej
Finns det fungerande personer här på Flashback som har fungerande liv med jobb, partner, vänner och balanserat sinne och bra värderingar (hatar inte kvinnor och invandrare)?
Vad söker isf du här på Flashback?
Hur ofta ”hänger” du här?
Beter du dig mer aggressivt här eller håller du en ”god ton”?
Påverkar Flashback dig på något sätt?
Enligt de flesta, så har de en akademisk utbildning, ett bra arbete, minst en miljon i årslön, bor utomlands o har fin familj. Hur det ser ut i verkligheten vet vi nog inte riktigt då de flesta är anonyma. Majoriteten är Sd'are eller ännu mer högerlagda med grova rasistiska inlägg, inte sällan sexistiska heller.
Själv var det omöjligt att hålla mig anonym här efter en grej, bytte i.o.f. konto, men det räcker med att skriva vilka mediciner man tar eller vilka intressen man har, så blev det outat också.
Själv är jag inte särskilt intresserad av invandring längre, men har säkert skrivit "neger" nån gång. Jag är dessutom sjukpensionär, saknar utbildning, bor i hyresrätt, inte särskilt gott om pengar o för tillfället ingen ens en flickvän.
Men jag hänger här, är mest intresserad av det senaste på brottsfronten o hänger i vetenskapsdelen. Försöker att hålla god ton, onödigt att bli osams med folk.
Men ja, psykisk ohälsa var det ja...