Citat:

Ursprungligen postat av 
Mackan70

Tvärtom.
Jag tror snarare att med en dåres envishet hålla inflationen på 2% utan att se till helheten är vansinnigt. Så vi står på samma sida i den diskussionen

Just så, inavlen I Sverige kan inte se verkligheten utan älskar att fantisera, lura folk och låta sig bli lurade och tycka synd on varandra I väntan på berikningen, den gyllene framtiden som etablissemanget pratar om. 
Persson och Rheinfeldt förädare och äckel som die dumme svensken trodde på och nu masken som sköter "den blomstrande ekonomin". Då så många blir rika på detta kan det fortsätta tills inte ens polisen törs gå ut.
Min första business med smarta Danmark på 70-talet kostade en Dkr 0,67, DM 1,33 och CHF 1,45 och nu CHF 10+sek.  
Ni kan tjata så mycket ni vill men botten är att svensken är en feg hycklande, feministisk, självgod idiot bland folk som ser om sina egna länder I Europaoch inte importerar andras avskum eller elit. Svensken har blivit ett sjävgott äckel och det blir bara värre med korrumptionen som tycks vara politikernas rätt bland det infantila folkledet som bara traskar på …
Mitt bidrag är att leva utanför S helt momsfritt med min ynkliga pension av dasspapper men räcker fint här I skön värme samt leende, vänliga människor. Jag stödjer inte  galenskapen längre i S, tack o lov.