2019-03-15, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Hitte-på-idioten slår till igen. Bara för att du tror att du vet en sak så behöver den inte ha med verkligheten att göra.

Levanten har ALDRIG varit Saudi, UAE, Oman eller Yemen och det är framförallt där araberna kommer ifrån. Bara för att du hatar Jesus så betyder det inte att du har rätt att sprida lögner och förtal.

Du är ARAB enligt mig och jag har rätt för jag är som du som tror att min hjärna är bäst och behöver inte verklig fakta för att ha rätt.

Va?

Resten är bara skit från din sida.
Citera
2019-03-18, 16:23
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalas911
Va?

Resten är bara skit från din sida.
Resten är FAKTA från mig. Hade du varit läskunnig hade du kunnat läsa detta genom en enkel Google sökning. Vissa vägrar dock ta till sig fakta och istället fantiserar ihop allt och sen tror att det är verkligheten. Då behöver man mer psykisk hjälp än att sitta här och fabulera.
Citera
2019-03-18, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Resten är FAKTA från mig. Hade du varit läskunnig hade du kunnat läsa detta genom en enkel Google sökning. Vissa vägrar dock ta till sig fakta och istället fantiserar ihop allt och sen tror att det är verkligheten. Då behöver man mer psykisk hjälp än att sitta här och fabulera.

Angående ditt påstående att de flesta araber kommer från Saudi, UAE, Yemen så har du ingen kunskap. Området sträcker sig mer än de länder du angav. Det verkar vara emot araber och därmed vägrar erkänna att profeten du dyrkar, dvs Jesus, var arab.
Citera
2019-03-18, 17:03
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Angående ditt påstående att de flesta araber kommer från Saudi, UAE, Yemen så har du ingen kunskap. Området sträcker sig mer än de länder du angav. Det verkar vara emot araber och därmed vägrar erkänna att profeten du dyrkar, dvs Jesus, var arab.

Araber var av Ismaels ätt, hebréerna var av Isaks. Jesus var från Isak och David enligt Nya Testamentet, inte Ismael.
Citera
2019-03-18, 17:07
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Sluta provocera, troll. Du har fel och jag har rätt.

Jesus var allt annat än Arab och det är mer fakta än att din morsa någonsin har älskat dig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in