2019-09-17, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Så sade hon aldrig.

Prova igen.

Något i den stilen i alla fall och hon visar redan tecken på divalater.
Citera
2019-09-17, 22:28
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denxdam
Något i den stilen i alla fall och hon visar redan tecken på divalater.

Tycker du inte själv att du har övertolkat det hon sade?

Hon gjorde en jämförelse som handlade om de stora skillnaderna mellan hennes egen skånska hembygd och lyxlivet i Stockholm. Som du säkert vet bor Idol-deltagarna på lyxhotell under tävlingens gång.
Citera
2019-09-17, 22:52
Medlem
Rymddräkt är tydligen årets trend. Både Madelief och Annie hade slimmade rymdsparkdräkter på sig.

Rätt personer som gick vidare i alla fall.
Citera
2019-09-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Hampus låter som en pubtrubadur.

Ja inte så väst längt ifrån. Men allt kan ju
förbättras mao.
Citera
2019-09-17, 23:05
Medlem
Citat:
Madelief: " jag vill flytta från Skåne till Stockholm och leva lyxliv". Tror hon Idolresan bara är att glassa och ligga på hotellrummet och fisa?

Nej, så sa hon väl ändå inte?
Citera
2019-09-17, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siggerullstol
Kanske nämnts tidigare i tråden. Jag visste att att jag hade hört Tusse och Dao tidigare. Båda har varit med i förra årets Talang 2018 och loosade i finalen. Tusse hade mer brytning och Dao en helt annan stil.

De har pratat i programmet om Daos Talang-tid. Tusse trodde jag var helt från ingenstans däremot. Brukar kolla på Talang men minns ingen av dem konstigt nog.
Citera
2019-09-17, 23:33
Medlem
Sagacitys avatar
Citat:
Madelief: " jag vill flytta från Skåne till Stockholm och leva lyxliv". Tror hon Idolresan bara är att glassa och ligga på hotellrummet och fisa?

Så sade hon aldrig...
Citera
2019-09-17, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sagacity
Så sade hon aldrig...

Hon verkar ju i alla fall tro att Stockholm bara innebär lyxliv! Märks redan nu vem hon är och hur hon kommer arta sig genom programmets gång. Vänta och se! Nathalie Brydolf nummer 2.
Senast redigerad av denxdam 2019-09-17 kl. 23:39.
Citera
2019-09-17, 23:39
Medlem
Sagacitys avatar
Citat:
Hon verkar ju i alla fall tro att Stockholm bara innebär lyxliv! Märks redan nu vem hon är och hur hon kommer arta sig genom programmets gång. Vänta och se!

För att hon gillar att bo på lyxhotell? Rätt uppenbart att det är ett stort miljöombyte.
Citera
2019-09-17, 23:42
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Hon verkar ju i alla fall tro att Stockholm bara innebär lyxliv! Märks redan nu vem hon är och hur hon kommer arta sig genom programmets gång. Vänta och se! Nathalie Brydolf nummer 2.

Vill du framhålla att hon är pretentiös är jag rädd för att det krävs flera exempel än så för att framstå som trovärdig. Hennes resa genom Idol hittills ger inget som helst stöd för att hon skulle ha näsan i vädret på något vis. Snarare verkar hon både jordnära och anspråkslös.
Citera
2019-09-18, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Vill du framhålla att hon är pretentiös är jag rädd för att det krävs flera exempel än så för att framstå som trovärdig. Hennes resa genom Idol hittills ger inget som helst stöd för att hon skulle ha näsan i vädret på något vis. Snarare verkar hon både jordnära och anspråkslös.

I filmsnutten innan hennes framträdande fick i alla fall jag den uppfattningen, bland annat hennes totalt överdrivna miner och kroppsspråk i början framför kameran, kändes allt annat än jordnära. Verkar ha stora ambitioner om att bli en ny Zara Larsson i Stockholm och att slippa bo i "tråkiga Skåne". Sedan har det varit mycket snyftande om astma och hela den grejen. Känns inte helt trovärdigt.

Vi får se hur det utvecklar sig helt enkelt.

Annie däremot verkar superhärlig av det jag sett.
Citera
2019-09-18, 01:27
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
I filmsnutten innan hennes framträdande fick i alla fall jag den uppfattningen, bland annat hennes totalt överdrivna miner och kroppsspråk i början framför kameran, kändes allt annat än jordnära. Verkar ha stora ambitioner om att bli en ny Zara Larsson i Stockholm och att slippa bo i "tråkiga Skåne". Sedan har det varit mycket snyftande om astma och hela den grejen. Känns inte helt trovärdigt.

Vi får se hur det utvecklar sig helt enkelt.

Annie däremot verkar superhärlig av det jag sett.

Att hon blir en ny Zara Larsson hoppas jag definitivt inte. Drygare person får man leta länge efter.

Astman har hon väl bara nämnt en gång, förresten?

Jag håller med om Annie. Med lite tur får hon ett vildkort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in